דגם או מק"ט: 11INC0LUMN4FTARM
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מכונת קידוח שבה ראש המקדחה מותקן על או בתוך זרוע המחוברת לעמוד אנכי. ראש המקדחה יכול להיות מותקן במצב קבוע בזרוע או מחובר על ידי מנגנון הילוכים כדי להתאים את אורך הנדנדה. לא כולל מכונת קידוח, רדיאלי, איל הזזה ומכונת קידוח, רדיאלי, זרוע מתקפלת.
האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.
דרישות מיוחדות.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
Drilling Machines, Metal Removing, Radial, Except Multiple Spindle, Except Numerically Controlled, Valued $3025 and Over, New
Metalworking Machine Tools
Drilling Machines, N.e.s. For Drilling Metal
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
23,877.00 and 30,699.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | S9R |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | S9R |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | S9R |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | S9R |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | S9R |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | S9R |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | S9R |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | S9R |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | FLZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | S |
MGMT CTL: | --Y---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | S |
MGMT CTL: | --Y---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
11INC0LUMN4FTARM | 1 | MG | 4 | 12299 |
00D696 | 1 | MG | 3 | 81348 |
CINCINNATIGILBERTMOD11INCOLUMN | 1 | MG | 4 | 12299 |
3413-2210-2404 | 9 | PX | 9 | 99998 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |