דגם או מק"ט: 5765852-0001
אודות מוצר זה
חור הרכבה מיסב שני 1.000 אינץ '. קוטר דק ל-1.001 אינץ'. קוטר מקסימלי, ממורכז 3.500 אינץ '. מימין לקודקוד CL,0.750 אינץ'. מתחת HORIZ CL; חור הרכבה מיסב שלישי 0.750 אינץ '. קוטר מינימלי עד 0.751 אינץ'. קוטר מקסימלי ממורכז 5.500 אינץ'. משמאל ל-VERT CL,1.250 אינץ'. מתחת HORIZ CL; 0.250 אינץ' דיא דרך חור מהבסיס לשעמום הראשון, הקש 0.125 PTF; שני 0.250-20UNC-2B טפחו דרך חורים בפנים ממורכזים 1.120 אינץ '. מימין לחור הרכבה מיסב שלישי, 0.380 מעל ומתחת חור הרכבה מיסב שלישי HORIZ CL
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט יחיד או פריטים מרובים ללא מיסב כדורי, רגיל או רולר. הוא נועד לעמוד בתנאים שונים או ספציפיים של הרכבה. עבור פריטים עם מיסבים, ראה יחידת מיסב, כדור; יחידה נושאת, פשוטה; ויחידת מיסב, רולר.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Parts, Except Inner and Outer Races, For Ball Bearings, (including Ball Bearings With Integral Shafts)
Industrial Machines, Other
Parts Of Ball and Roller Bearings, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,896.65 and 6,855.31 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
5765852-0001 | 2 | KZ | 5 | 96169 |
704-5765852 ITEM 1 | 2 | KZ | 4 | 53711 |
88611511B1 ITEM 1 | 2 | KZ | 5 | 53711 |
5765852-0001 | 2 | KZ | 5 | 96169 |
704-5765852 ITEM 1 | 2 | KZ | 4 | 53711 |
88611511B1 ITEM 1 | 2 | KZ | 5 | 53711 |
5765852-0001 | 2 | KZ | 5 | 96169 |
704-5765852 ITEM 1 | 2 | KZ | 4 | 53711 |
88611511B1 ITEM 1 | 2 | KZ | 5 | 53711 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |