דגם או מק"ט: GFI-0304-08
אודות מוצר זה
המזהה לאחר PRESSFIT הוא 0.1873 - 0.1892 אינץ '. הדיור נשא הוא 0.2497 - 0.2503 אינץ '. גודל הפיר הוא 0.1858 - 0.1865 אינץ '.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5331-01-471-6112 | O-ring |
NSN 5306-01-472-5391 | Externally Relieved Body Bolt |
NSN 5935-01-472-7381 | Electrical Connector Jackscrew |
NSN 5310-01-472-7489 | Hexagon Plain Nut |
NSN 5998-01-472-9350 | Electronic Components Assembly |
NSN 5935-01-473-1668 | Electrical Connector Cover |
NSN 5999-01-473-3038 | Electronic Shielding Gasket |
NSN 1420-01-473-3411 | Guided Missile Access Cover |
NSN 1420-01-473-3453 | Guided Missile Protective Cover |
NSN 5999-01-473-4587 | Electronic Shielding Gasket |
NSN 5999-01-473-4820 | Electronic Shielding Gasket |
NSN 5999-01-473-4824 | Electronic Shielding Gasket |
NSN 5306-01-473-6571 | Machine Bolt |
NSN 4140-01-473-7511 | Centrifugal Fan |
NSN 6210-01-474-6298 | Lamp Guard |
NSN 8145-01-476-3000 | V Shipping And Storage Container |
NSN 8145-01-476-3003 | V Shipping And Storage Container |
NSN 2540-01-479-6003 | Vehicular Seat Headrest |
NSN 1240-01-481-1306 | Fire Control Instrument Cover |
NSN 1240-01-481-1308 | Fire Control Instrument Cover |
NSN 6650-01-481-3618 | Lens Cap |
NSN 5331-01-482-4014 | O-ring |
NSN 5331-01-482-4967 | O-ring |
NSN 5331-01-482-4991 | O-ring |
NSN 1440-01-484-1466 | Armament Control Link Assembly |
NSN 1440-01-484-1470 | Umbilical Housing Link |
NSN 5995-01-502-0626 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 5340-01-512-6802 | Dust And Moisture Protective Cap |
NSN 6020-01-548-1977 | Fiber Optic Cable Assembly |
NSN 1430-01-582-2330 | Narrow Detector Assembly |
NSN 1430-01-582-2341 | Wide Detector Assembly |
NSN 2530-01-582-6160 | Idle Gear Axle |
NSN 6625-01-582-7731 | Current Sensor |
NSN 1240-01-583-2852 | Tracker Lens |
NSN 6160-01-583-8417 | Battery Post Shield |
פריט בצורת צינור עם או בלי אוגן(ים) שנועד להפחית את החיכוך ולשאת עומס קינטי על המשטח(ים) במקביל לציר הבור. זה חייב להיות אמצעי גלוי או לגילוי של שימון או להיות שימון עצמי. אורכו חייב לעלות על 25 אחוזים מהקוטר החיצוני או על המרחק הקצר ביותר בין מישורים היקפיים של הגוף, למעט פריטים צינוריים ישרים (ללא אוגן או כתף) בעלי משטח מיסב מקביל לציר הבור בלבד. כולל פריטים המחולקים לשני מקטעים או יותר הכוללים 180 מעלות (3.141 רדיאנים) או פחות מהפריפריה הנושאת. ראו גם שיחים, שרוול; ספייסר, שרוול; ומכונת כביסה (כפי ששונה). לא כולל סיכה, חלול.
Parts, Nesoi, For Roller Bearings Or For Combined Ball/roller Bearings, Nesoi
Industrial Machines, Other
Parts Of Ball and Roller Bearings, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
6.25 and 8.75 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
GFI-0304-08 | 2 | ZZ | 1 | 0JFH8 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |