דגם או מק"ט: 2124892
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5940-01-357-0069 | Quick Disconnect Terminal |
NSN 5340-01-491-2127 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-498-5087 | Mounting Bracket |
NSN 5306-01-506-2084 | Machine Bolt |
NSN 5306-01-506-9567 | U Bolt |
NSN 2510-01-507-1760 | Vehic Frame Section |
NSN 5340-01-519-9133 | Mounting Plate |
NSN 5325-01-519-9218 | Nonmetallic Grommet |
NSN 5310-01-521-8923 | Hexagon Self-locking Nut |
NSN 5310-01-522-0341 | Hexagon Plain Nut |
NSN 5310-01-522-2416 | Hexagon Plain Nut |
NSN 5340-01-523-1678 | Mounting Bracket |
NSN 6110-01-523-6331 | Power Distribution Panel |
NSN 6110-01-523-6374 | Power Distribution Panel |
NSN 6110-01-523-6677 | Power Distribution Panel |
NSN 5331-01-524-5161 | O-ring |
NSN 2540-01-530-2348 | Compartment Vehicular Heater |
NSN 4720-01-536-8222 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2540-01-536-9433 | Vehicular Seat Parts Kit |
NSN 5310-01-556-4435 | Lock Washer |
NSN 4720-01-557-4104 | Nonmetallic Hose |
NSN 5340-01-558-9516 | Resilient Mount Plate |
NSN 4720-01-558-9928 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2590-01-559-0415 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-559-0430 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-559-0445 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-559-0449 | Vehicular Components Bracket |
NSN 5310-01-559-0605 | Hexago Extended Washer Plain Nut |
NSN 5305-01-559-2530 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5975-01-559-6289 | Switch Terminal Cover |
NSN 6150-01-559-6688 | Electrical Wiring Harness Set |
NSN 2590-01-559-6860 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-559-6862 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-559-6922 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-559-6944 | Vehicular Components Bracket |
פריט בכל צורה היקפית, בדרך כלל בעל משטח שטוח או כדורי אחד וחור במיקום מרכזי. הוא מיועד ליישומים הכרוכים בעומסים נעים (קינטיים). למעט פריטים המיוצרים מחומר סינתטי (פלסטיק) באיכות מיסב או המורכבים מחומר רב-שכבתי, משטח מיסב אחד חייב להיות בעל גימור משטח ספציפי של 32 מיקרואינץ' (0.8 מיקרומטר) או פחות, ממוצע אריתמטי (aa) (סטיית ממוצע אריתמטית) או אחד מהתנאים הבאים: להיות חגור או קרקע; יש אמצעי שימון גלויים או ניתנים לזיהוי; גרובים, כניסות; או שימון עצמי. העובי לא יעלה על 25 אחוזים מהקוטר החיצוני של המרחק הקצר ביותר בין דירות היקפיות (כאשר עובי ו/או קוטר חיצוני מוגדר כממד סובלנות, הממד המרבי ישמש לקביעת תאימות). לא כולל פריטים ישרים, צינוריים (ללא אוגן) בעלי משטח מיסב מקביל לציר הבור בלבד. ראו גם מכונת כביסה, שטוחה ומרווחת, שרוול.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Thrust Ball Bearings
Industrial Machines, Other
Ball Bearings
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
196.75 and 275.45 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2124892 | 2 | ZZ | 5 | 11083 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |