דגם או מק"ט: 258-3008
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5310-01-561-0950 | Flat Washer |
NSN 5306-01-561-0953 | Machine Bolt |
NSN 5306-01-561-0955 | Internal Wrenching Bolt |
NSN 4730-01-561-0956 | Flange To Flang Straight Adapter |
NSN 5306-01-561-0959 | Machine Bolt |
NSN 5940-01-561-1193 | Lug Terminal |
NSN 5325-01-561-1195 | Retaining Ring |
NSN 5306-01-561-1197 | Machine Bolt |
NSN 2530-01-561-1825 | Hydraulic Accumulator |
NSN 2815-01-561-1827 | Breather |
NSN 5935-01-561-1836 | Electrical Plug Connector |
NSN 5340-01-561-1840 | Retaining Strap |
NSN 5310-01-561-1842 | Hexagon Plain Nut |
NSN 4730-01-561-1845 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-561-1850 | Hos Tank Valve Coupling Assembly |
NSN 4730-01-561-1851 | Sediment Strainer |
NSN 5310-01-561-1855 | Flat Washer |
NSN 3120-01-561-1859 | Sleeve Bearing |
NSN 3120-01-561-1863 | Sleeve Bearing |
NSN 5340-01-561-1867 | Access Cover |
NSN 2530-01-561-1870 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2530-01-561-1879 | Vehicular Track Roller Assembly |
NSN 2530-01-561-1882 | Vehicular Track Roller Assembly |
NSN 5310-01-561-1887 | Hexagon Self-locking Nut |
NSN 3950-01-561-1892 | Tensioner Pulley Assembly |
NSN 4730-01-561-2610 | Straight Tubing Connector |
NSN 5935-01-561-2611 | Electrical Plug Connector |
NSN 4330-01-561-2612 | Liquid Fuel Water Separator |
NSN 4730-01-561-2614 | Pipe Union |
NSN 5310-01-561-2621 | Hexagon Plain Nut |
NSN 4730-01-561-2626 | Hose Elbow |
NSN 6220-01-561-2634 | Vehicular Stop Light |
NSN 4320-01-561-2638 | Pump Piston |
NSN 2910-01-561-2640 | Engine Fuel Tank |
NSN 3040-01-561-2644 | Linear Actuating Cylinder |
פריט בצורת צינור עם או בלי אוגן(ים) שנועד להפחית את החיכוך ולשאת עומס קינטי על המשטח(ים) במקביל לציר הבור. זה חייב להיות אמצעי גלוי או לגילוי של שימון או להיות שימון עצמי. אורכו חייב לעלות על 25 אחוזים מהקוטר החיצוני או על המרחק הקצר ביותר בין מישורים היקפיים של הגוף, למעט פריטים צינוריים ישרים (ללא אוגן או כתף) בעלי משטח מיסב מקביל לציר הבור בלבד. כולל פריטים המחולקים לשני מקטעים או יותר הכוללים 180 מעלות (3.141 רדיאנים) או פחות מהפריפריה הנושאת. ראו גם שיחים, שרוול; ספייסר, שרוול; ומכונת כביסה (כפי ששונה). לא כולל סיכה, חלול.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית חסינת אדים, אטומה.
אין דרישה.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Parts, Nesoi, For Roller Bearings Or For Combined Ball/roller Bearings, Nesoi
Industrial Machines, Other
Parts Of Ball and Roller Bearings, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
137.75 and 192.85 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
258-3008 | 2 | ZZ | 3 | 11083 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |