דגם או מק"ט: 1663C14H02
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
יש לשמור לפי שיטה 20 ששונתה באופן הבא: יש לשמור בניילון מחסום שקוף העשוי מחומר מחסום מסוג ii, mil-prf-22191 או שקית המתאימה לסוג ii, class c, style 2 של mil-dtl-117. mil-prf-22191, חומר מחסום מסוג ii ישמש לריפוד קצוות חדים ובלטות של פריט למניעת ניקוב השקית. a-a-3129 או ppp-c-795 עשויים לשמש גם לריפוד קצוות חדים ובלטות אם הפריט עטוף לראשונה בחומר מחסום מסוג mil-prf-22191, מסוג ii. סגירת השקית תיעשה בכל אמצעי מתאים, למעט שימוש בסיכות. כמו כן, מקובל להשתמש באריזות מעוצבות, מוכנות או יצוקות המשתמשות בחומרים mil-prf-22191 או a-a-3174 בשילוב עם לוח מצופה פלסטיק, בתנאי שקוביית האריזה אינה מוגדלת והחומרים תואמים לחומר משמר שצוין. עם זאת, חבילות אלה יהיו מסוגלות לעמוד במבחנים המפורטים בנספח ז'. צורת רצועה או בלוק של חבילות מרובות תכלול הוראות להפרדת כמויות יחידות.
Mil-prf-21260, שמן סיכה משמר ופריצה, מנוע בעירה פנימית, דרגה 10, 30 או 50.
Parts, Except Inner and Outer Races, For Ball Bearings, (including Ball Bearings With Integral Shafts)
Industrial Machines, Other
Parts Of Ball and Roller Bearings, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
09/17 |
---|
2.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,040.90 and 1,457.26 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
1663C14H02 | 2 | HD | 5 | 90099 |
1386F23 | 9 | ZZ | 2 | 90099 |
1386F23P03 | 9 | HD | 5 | 90099 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |