דגם או מק"ט: 1645043
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5331-01-411-4704 | O-ring |
NSN 2590-01-567-5471 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2540-01-567-6607 | Accessories Stowage Box |
NSN 2590-01-567-8359 | Vehicular Components Bracket |
NSN 5340-01-567-8667 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2540-01-567-8677 | Towing Pintle Assembly |
NSN 2510-01-567-8685 | Fender Brace |
NSN 6150-01-567-9714 | Branched Wiring Harness |
NSN 6160-01-567-9735 | Battery Box |
NSN 6160-01-567-9856 | Battery Box |
NSN 2590-01-568-1178 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-568-1216 | Vehicular Components Bracket |
NSN 5340-01-568-1593 | Mounting Bracket |
NSN 4710-01-568-1823 | Metal Tube Assembly |
NSN 6220-01-568-2258 | Light Retention Bracket |
NSN 2590-01-568-2704 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2510-01-568-5359 | Fender Brace |
NSN 4820-01-568-5587 | Valve Cap |
NSN 2510-01-568-6779 | Fender Brace |
NSN 5310-01-568-6951 | Flat Washer |
NSN 2540-01-568-6966 | Towing Pintle Assembly |
NSN 5310-01-568-7358 | Seal Washer |
NSN 4020-01-568-7489 | Elastic Cord Assembly |
NSN 4710-01-568-8993 | Metallic Tube |
NSN 4020-01-568-9070 | Elastic Cord Assembly |
NSN 4710-01-568-9077 | Metallic Tube |
NSN 4730-01-568-9405 | Tube Tee |
NSN 5315-01-569-0195 | Cotter Pin |
NSN 5305-01-569-1298 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5305-01-569-1359 | Contact Screw Assembly |
NSN 4730-01-569-2155 | Flange To Pipe Elbow |
NSN 2540-01-569-2217 | Vehicular Top Bow |
NSN 2540-01-569-2229 | Vehicular Top Bow |
NSN 4020-01-569-2258 | Elastic Cord Assembly |
NSN 4020-01-569-2271 | Elastic Cord Assembly |
פריט המיועד להרכבה סביב חלק הרכזת המורחבת של גלגל שיניים, גלגל וכדומה, כדי לשמור אותו בבטחה לפיר על ידי דחיסת גוף הרכזת החריץ. הפריט יכול לשמש גם כדי להדק סביב פיר, וכדומה, כדי למנוע תנועה סופית או לשמור אותו במקומו. איכות הדחיסה שלו נגזרת מבורג (ים) או בורג (ים) אשר עשויים להיות חלק מפריט האספקה. עבור פריטים שנועדו להיצמד ישירות לפיר באמצעות ברגים, פינים וכדומה, ראה צווארון, פיר. לא כולל מהדק, לולאה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
114.45 and 160.23 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
1645043 | 2 | ZZ | 5 | 5X050 |
407803 | 9 | ZZ | 5 | 5X050 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |