דגם או מק"ט: 05118500
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4820-01-523-6838 | Vent Valve |
NSN 2815-01-523-6846 | Piston Ring Set |
NSN 2815-01-523-6849 | Diesel Engine Guard |
NSN 2910-01-523-6865 | Fuel Injector Assembly |
NSN 2815-01-523-6973 | Diesel Engine Guard |
NSN 2910-01-523-7005 | Diesel Engine Governor Weight |
NSN 3040-01-523-7006 | Control Cam |
NSN 2910-01-523-7007 | Diesel Engine Governor Weight |
NSN 2815-01-523-7012 | Internal Combustion Engin Piston |
NSN 2815-01-523-7040 | Piston Connecting Rod |
NSN 2910-01-523-7042 | Metering And Dist Control Sleeve |
NSN 2815-01-523-7062 | Engine Crankshaft |
NSN 6695-01-523-7087 | Indicator Assembly |
NSN 2815-01-523-7089 | Engine Camshaft |
NSN 2815-01-523-7097 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 2990-01-523-7100 | Hand Engine Starter |
NSN 2815-01-523-7103 | Engine Oil Pump Assembly |
NSN 2990-01-523-7108 | E Control Governor Link Assembly |
NSN 4820-01-523-7109 | Vent Valve |
NSN 2930-01-523-7112 | Filler Opening Cap |
NSN 3020-01-523-7133 | Engine Starter Rope Pulley |
NSN 2815-01-523-7135 | Diesel Engine Guard |
NSN 2815-01-523-7137 | Diesel Engine Guard |
NSN 4710-01-523-7138 | Metal Tube Assembly |
NSN 2920-01-523-7144 | Electrical Engine Drive Housing |
NSN 2910-01-523-7174 | Engine Fuel Pump Parts Kit |
NSN 2815-01-523-7180 | Internal Combustion Engin Piston |
NSN 3040-01-523-7702 | Mechanical Drive Housing Part |
NSN 2910-01-523-7704 | Fluid Filter Cover |
NSN 2910-01-523-7708 | Fluid Filter Cover |
NSN 3010-01-523-7711 | Nonvehicular Positive Clutch |
NSN 2930-01-523-7714 | Filler Opening Cap |
NSN 2910-01-523-7716 | Fuel Injector Holder |
NSN 2910-01-523-7717 | Fuel Pump Governor Sleeve |
NSN 2815-01-523-7718 | Engine Poppet Valve Rocker Cover |
פיר ישר בעל שניים או יותר מהתנאים הבאים: ציון גימור משטח מוגדר בטווח של 1 עד 125 מיקרו-אינץ' (o.O25 עד 3.2 מיקרומטר), ממוצע אריתמטי (aa), שטוח(ים) היקפיים במכונה, חריץ מעגלי (s), מפתח(ים), ספלינים, חוטים או חורים. הוא אינו מיועד לשימוש ביישור על ידי התאמה לחורים מתאימים של פריט אחר. ניתן לקדוח אותו לשימון חורים. עבור פריטים בעלי גלגלי שיניים אינטגרליים או תולעת(ים), ראה גל הילוכים (כפי ששונה). עבור פריטים המיועדים לתמוך בחברים מסתובבים, ראה סרן(1), ישר. עבור פריטים שאינם עומדים בתנאים הנ"ל ראה סיכה, ישר, ללא ראש. לפריטים בעלי קצוות מכונים המהווים מדרגות ראו פיר(1), כתף; סרן(1), כתפיים; ובריח, מעבר נוזלים.
Transmission Shafts and Cranks, Except Camshafts and Crankshafts
Industrial Machines, Other
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
46.85 and 65.59 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
05118500 | 2 | ZZ | 4 | 61080 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |