דגם או מק"ט: 6230102-067
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פיר ישר בעל שניים או יותר מהתנאים הבאים: ציון גימור משטח מוגדר בטווח של 1 עד 125 מיקרו-אינץ' (o.O25 עד 3.2 מיקרומטר), ממוצע אריתמטי (aa), שטוח(ים) היקפיים במכונה, חריץ מעגלי (s), מפתח(ים), ספלינים, חוטים או חורים. הוא אינו מיועד לשימוש ביישור על ידי התאמה לחורים מתאימים של פריט אחר. ניתן לקדוח אותו לשימון חורים. עבור פריטים בעלי גלגלי שיניים אינטגרליים או תולעת(ים), ראה גל הילוכים (כפי ששונה). עבור פריטים המיועדים לתמוך בחברים מסתובבים, ראה סרן(1), ישר. עבור פריטים שאינם עומדים בתנאים הנ"ל ראה סיכה, ישר, ללא ראש. לפריטים בעלי קצוות מכונים המהווים מדרגות ראו פיר(1), כתף; סרן(1), כתפיים; ובריח, מעבר נוזלים.
Transmission Shafts and Cranks, Except Camshafts and Crankshafts
Industrial Machines, Other
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
6230102-067 | 2 | 9Z | 4 | 1RE78 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |