דגם או מק"ט: 37285V
אודות מוצר זה
הבלם טעון קפיץ כדי להפעיל את הבלם ולחץ הידראולי נדרש כדי לשחרר "להחזיק" את הבלם"CXCYGFAILSAFE בלם
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
בלם המורכב בעיקרו מאלה: א. תושבת עוגן בלם, המכונה גם מכלול מוביל, שהיא היחידה הבסיסית של הבלם. הוא מתוכנן להיות מחובר לאוגן המומנט של הסרן והוא גם החלק שעליו מורכבים שאר רכיבי הבלם. b. בוכנה טבעתית צפה המופעלת הידראולית, או מכשיר מכני מקביל, המשמש להפעלת לחץ בלימה. ג. דיסקים מתכתיים המקודדים לסיבוב עם הגלגל לסירוגין עם דיסקים שאינם מסתובבים המקודדים לתושבת העיגון. ראו גם בלם, רוטור מקוטע.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
37285V | 2 | 9Z | 4 | 0UDU7 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |