דגם או מק"ט: 5KK413
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5315-01-369-3377 | Quick Release Pin |
NSN 5360-01-372-3820 | Compression Helical Spring |
NSN 5360-01-372-3824 | Extension Helical Spring |
NSN 5330-01-372-4652 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 5365-01-372-5091 | Dee Ring |
NSN 3110-01-372-5251 | Bearing Ball |
NSN 5365-01-372-5707 | Plate Spacer |
NSN 5342-01-372-7074 | Weapon System Access Door |
NSN 3040-01-372-8553 | Shouldered Shaft |
NSN 5355-01-372-8692 | Knob |
NSN 5355-01-372-8693 | Knob |
NSN 5355-01-372-8695 | Dial Pointer |
NSN 2815-01-372-9137 | Diesel Engine Guard |
NSN 2540-01-372-9729 | Vehicular Glove Compartment Door |
NSN 2930-01-372-9733 | Radiator Retainer |
NSN 4730-01-373-0090 | Tube To Hose Straight Adapter |
NSN 4730-01-373-0092 | Pipe To Tube Tee |
NSN 4730-01-373-0096 | Tube Reducer |
NSN 4730-01-373-0097 | Tube Reducer |
NSN 3815-01-373-0129 | Roller Fairlead Roller |
NSN 3815-01-373-0130 | Roller Fairlead Roller |
NSN 4730-01-373-0201 | Pipe Bushing |
NSN 4810-01-373-0450 | Solenoid Valve |
NSN 4730-01-373-0474 | Pipe To Boss Straight Adapter |
NSN 4820-01-373-0584 | Directional Control Linear Valve |
NSN 4820-01-373-0585 | Directional Control Linear Valve |
NSN 4810-01-373-1086 | Solenoid Valve |
NSN 6240-01-373-1172 | Incandescent Lamp |
NSN 4720-01-373-1185 | Nonmetallic Hose |
NSN 4720-01-373-1186 | Nonmetallic Hose |
NSN 4820-01-373-1247 | Valve Subplate Assembly |
NSN 4810-01-373-2651 | Solenoid Valve |
NSN 4940-01-373-2773 | Dipping-draining Basket |
NSN 4820-01-373-3081 | Shuttle Valve |
NSN 4730-01-373-3303 | Test Fitting Assembly |
מכסה, בדרך כלל ממתכת, נועד לשמור על חומר סיכה ואינו כולל חומר זר ממיסבים. הוא משמש בדרך כלל כסגירת קצה על פריטים שנועדו להסתובב על פיר, כגון רכזת גלגלים, או להתאים לבית בקצה פיר מסתובב, וכדומה. אין להשתמש אם חל שם ספציפי יותר. עבור פריטים המותקנים באמצעות חורי ברגים, ראה כיסוי, גישה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Parts, Nesoi, Of Bearing Housings & Plain Shaft Bearings, Housed Bearings, Clutches, Universal Joints, Flywheels and Transmission Shafts
Industrial Machines, Other
Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2.30 and 3.22 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
5KK413 | 1 | ZZ | 5 | 45152 |
XB-06677 | 2 | ZZ | 6 | 74410 |
5KK413 | 2 | ZZ | 3 | 75Q65 |
XB-06677 | 2 | ZZ | 6 | 74410 |
5KK413 | 2 | ZZ | 3 | 75Q65 |
XB-06677 | 2 | ZZ | 6 | 74410 |
5KK413 | 2 | ZZ | 3 | 75Q65 |
XB-06677 | 2 | ZZ | 6 | 74410 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |