דגם או מק"ט: 1 425 703 012
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6680-01-268-1551 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 6680-01-268-2492 | Liquid Quantity Transmitter |
NSN 3040-01-268-5340 | Straight Shaft |
NSN 3040-01-268-5344 | Shouldered Shaft |
NSN 3040-01-268-5378 | Spur Gearshaft |
NSN 3040-01-268-7448 | Spur Gearshaft |
NSN 3020-01-268-7462 | Gear Cluster |
NSN 3020-01-268-7464 | Internal Gear |
NSN 3020-01-268-7470 | Spur Gear |
NSN 4320-01-268-8450 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 2530-01-268-8912 | Brake Housing |
NSN 3040-01-268-9890 | Straight Shaft |
NSN 3040-01-268-9893 | Linear Actuating Cylin Parts Kit |
NSN 9330-01-268-9933 | Plastic Molding |
NSN 2530-01-268-9946 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 4820-01-268-9948 | Valve Piston |
NSN 4320-01-268-9984 | Hydraulic Motor |
NSN 2530-01-268-9986 | Hydraulic Brake Piston |
NSN 3010-01-268-9994 | Speed Decreaser Gear Assembly |
NSN 2520-01-268-9996 | Vehicular Shifter Fork |
NSN 2520-01-268-9997 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 2520-01-268-9998 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 4320-01-269-0409 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 3810-01-269-0424 | Brake Swing Box |
NSN 4820-01-269-0473 | Directional Control Linear Valve |
NSN 3040-01-269-1596 | Straight Shaft |
NSN 3040-01-269-1600 | Shouldered Shaft |
NSN 2520-01-269-1607 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 3040-01-269-1644 | Mechanical Drive Housing |
NSN 3040-01-269-1645 | Mechanical Drive Housing |
NSN 3040-01-269-1646 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2590-01-269-4844 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 2520-01-269-6615 | Transmission Valve Plate |
NSN 2530-01-269-6620 | Planet Cage And Shaft |
NSN 3020-01-269-6669 | Spur Gear |
פריט עגול, מרובע או מלבני שטוח יחסית בעל חור במיקום מרכזי, שנועד להכיל ו/או לתמוך בפיר. הוא חייב היה לקדוח ו / או להקיש חורים למטרות הרכבה. לא כולל ריטיינר, אריזה; סוף פעמון, ציוד מסתובב חשמלי.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית חסינת אדים, אטומה.
A-a-1507, יריעת לוח חיתוכים המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
אין דרישה.
Parts, Nesoi, Of Bearing Housings & Plain Shaft Bearings, Housed Bearings, Clutches, Universal Joints, Flywheels and Transmission Shafts
Industrial Machines, Other
Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
112.40 and 157.36 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
1 425 703 012 | 2 | AX | E | 53867 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |