דגם או מק"ט: 176C2112
אודות מוצר זה
ל-YFIRST END יש 0.5133 אינץ'. מינימום-0.5223 אינץ' חור מקסימלי 1.030 אינץ' מינימום-0.109 אינץ' מקסימום טפח עמוק 0.800 אינץ'. דקות. עמוק עבור 0.500 אינץ '. NOM.-20UNF-2B סליל סליל להוסיף; קצה פיר שני מושחל ב 1.000-12UNF-2A; 0.141 אינץ'. מינימום-0.151 אינץ' חור קוטר מקסימלי עובר דרך קצה הפיר השני 0.531 אינץ '. מינימום-0.630 אינץ' מקסימום. מקצה הפיר; גזע פנימי וחיצוני הוא סגסוגת פלדה; ASTM-A322; חם מגולגל או ASTM-A331; קור סיים 4150. ספליין נושא כדור אמור להיות צימוד המאפשר תרגום תוך שהוא נתון לעומסי מומנט תגובתיים; המכשיר CONS1ST להזדווגות גזעים פנימיים וחיצוניים המכילים גזעים ציריים קעורים ומשלימים של כדורי מיסב; הכדורים מספקים את המגע הפיזי היחיד בין הגזע הפנימי והחיצוני
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פיר בעל שני קטרים שונים או יותר (גדולים מ- 0.031 אינץ' (0.79 מילימטר)) לאורכו. עליו לעמוד באחד או יותר מהתנאים הבאים: ציון גימור משטח מוגדר בטווח של 1 עד 125 מיקרו-אינץ' (0.025 עד 3.2 מיקרומטר) ממוצע אריתמטי (aa), שטוח(ים) היקפיים במכונה, חריצים מעגליים, מפתח(ים), ספלינים, חוטים או חורים. ניתן לעצב את הקצוות ו/או הכתפיים כך שיתאימו למיסבים, צימודים וכדומה. הוא אינו מיועד לשימוש ביישור על ידי התאמה לחורים מתאימים של פריט אחר. עבור פריטים המשמשים לתמיכה בחברים מסתובבים, ראה סרן(1), עם כתפיים. עבור פריטים שאינם עומדים באף אחד מהתנאים לעיל, ראה סיכה, כתף, ללא ראש. לא כולל פיר(1), ישר; וסרן(1), ישר.
Transmission Shafts and Cranks, Except Camshafts and Crankshafts
Industrial Machines, Other
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
176C2112 | 2 | 9Z | 2 | 05606 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |