דגם או מק"ט: T19858
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3895-01-085-3591 | Impactor Parts Kit |
NSN 2910-01-116-6890 | Metering And Distribut Fuel Pump |
NSN 3040-01-135-7596 | Straight Shaft |
NSN 4820-01-135-7631 | Valve Assembly |
NSN 4820-01-135-7632 | Flow Control Valve |
NSN 4820-01-135-7636 | Directional Control Linear Valve |
NSN 2530-01-135-7637 | Steering Valve Control Assembly |
NSN 3110-01-136-0713 | Bearing Ball |
NSN 3110-01-136-0714 | Bearing Roller |
NSN 5330-01-136-0715 | Oil Cup Seal |
NSN 2910-01-161-0211 | Governor Weight Assembl Retainer |
NSN 2530-01-163-2727 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 3830-01-164-1882 | Tractor Mounting Earth Auger |
NSN 2910-01-165-1510 | End Plate With Seal Sleeve |
NSN 2520-01-181-0206 | Clutch Rod |
NSN 2590-01-185-1184 | Linear Actuating Cylin Parts Kit |
NSN 6620-01-191-4937 | Engine Temperature Indicator |
NSN 6680-01-191-5068 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 2420-01-192-4528 | Guard And Tube Assembly |
NSN 2815-01-192-4581 | Oil Pan |
NSN 2815-01-192-4587 | Engine Camshaft |
NSN 2815-01-192-4588 | Engine Poppet Valve Rocker Cover |
NSN 2590-01-192-4592 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 3040-01-192-5900 | Straight Shaft |
NSN 3830-01-192-8277 | Boom Wedge |
NSN 2815-01-192-8341 | Engine Crankshaft |
NSN 2815-01-192-9696 | Engine Oil Pump Parts Kit |
NSN 2990-01-192-9787 | Exhaust Muffler |
NSN 2815-01-193-2776 | Engine Flywheel |
NSN 2590-01-193-7834 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 2540-01-194-0201 | Seat Track Adjuster |
NSN 3020-01-194-0295 | Spur Gear |
NSN 2590-01-194-0307 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 4730-01-194-1658 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 4730-01-194-1660 | Pipe To Hose Elbow |
פריט קשיח בדרך כלל בצורת זרוע בצורות שונות ובחתכי רוחב שונים, המכיל שני חורים או יותר במרווחים כה גדולים עד שאחד מהם משמש כציר עם או בלי רכזות וחייב להיות בעל אמצעי מוגדר לאבטחה לפיר (כגון חור מושחל לבורג סט, מפתח(ים), ספלינים, סרציות או מכשיר הידוק כלשהו). החורים האחרים מתחברים(ים) לחוליה המקשרת, קשיחים; הרכבת חבל תיל, רגל אחת; או קליביס, קצה מוט; כדי לספק העברת תנועה לחלקים אחרים של המנגנון. ראו גם בל קראנק. עבור פריטים המופעלים באופן ידני, ראה מנוף, בקרה ידנית.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
29.00 and 40.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
T19858 | 2 | ZZ | E | 75755 |
T19858 | 9 | AX | E | 75160 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |