דגם או מק"ט: 876436C93
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4720-01-078-7830 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2530-01-080-3040 | Hydraulic Brake Master Parts Kit |
NSN 2530-01-130-6270 | Hydraulic Brake Master Parts Kit |
NSN 2590-01-146-5923 | Linear Actuating Cylin Parts Kit |
NSN 5930-01-155-1247 | Pressure Switch |
NSN 2815-01-165-9608 | Engine Flywheel |
NSN 2815-01-166-1182 | Flywheel Housing |
NSN 2815-01-166-6804 | Engine Vibration Dampener |
NSN 2590-01-166-6851 | Push-pull Control Assembly |
NSN 2590-01-166-6852 | Push-pull Control Assembly |
NSN 4320-01-172-9141 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 6685-01-173-8846 | Synchro Temperature Indicator |
NSN 5340-01-174-1178 | Access Cover |
NSN 2910-01-174-7798 | Injection Pump Parts Kit |
NSN 6620-01-174-8416 | Dial Indicating Pressure Gage |
NSN 3040-01-174-9453 | Shouldered Shaft |
NSN 6620-01-174-9571 | Dial Indicating Pressure Gage |
NSN 2530-01-176-1248 | Brake Chamber Diaphragm |
NSN 2910-01-176-2905 | Fuel Tank Sender Retainer |
NSN 2520-01-176-2966 | Vehicular Propeller Shaft |
NSN 2520-01-176-2974 | Vehicular Universal Joint Spider |
NSN 2815-01-176-6091 | Cylinder Sleeve And Piston Assem |
NSN 2520-01-177-2384 | Plug Lock |
NSN 4320-01-178-3407 | Rotary Pump |
NSN 2815-01-178-8473 | Piston Ring Set |
NSN 5330-01-179-5500 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 2815-01-179-6458 | Engine Crankshaft |
NSN 9340-01-181-8748 | Single Plate Safety Glass |
NSN 6620-01-184-7384 | Engine Temperature Sensor |
NSN 4320-01-185-6076 | Rotary Pump |
NSN 3930-01-185-8277 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 2530-01-186-6031 | Disk Brake Shoe Set |
NSN 6620-01-189-4990 | Engine Temperature Transmitter |
NSN 4140-01-191-6456 | Axial Fan Impeller |
NSN 3040-01-191-6650 | Linear Actuating Cyli Piston Rod |
פיר בעל שני קטרים שונים או יותר (גדולים מ- 0.031 אינץ' (0.79 מילימטר)) לאורכו. עליו לעמוד באחד או יותר מהתנאים הבאים: ציון גימור משטח מוגדר בטווח של 1 עד 125 מיקרו-אינץ' (0.025 עד 3.2 מיקרומטר) ממוצע אריתמטי (aa), שטוח(ים) היקפיים במכונה, חריצים מעגליים, מפתח(ים), ספלינים, חוטים או חורים. ניתן לעצב את הקצוות ו/או הכתפיים כך שיתאימו למיסבים, צימודים וכדומה. הוא אינו מיועד לשימוש ביישור על ידי התאמה לחורים מתאימים של פריט אחר. עבור פריטים המשמשים לתמיכה בחברים מסתובבים, ראה סרן(1), עם כתפיים. עבור פריטים שאינם עומדים באף אחד מהתנאים לעיל, ראה סיכה, כתף, ללא ראש. לא כולל פיר(1), ישר; וסרן(1), ישר.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ראה j.4.1.B.
Transmission Shafts and Cranks, Except Camshafts and Crankshafts
Industrial Machines, Other
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,094.88 and 5,118.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
876436C93 | 2 | ZZ | 6 | 45RP7 |
876436C93 | 9 | ZZ | A | 29510 |
876436C93 | 2 | ZZ | 6 | 0SAT8 |
876436C92 | 9 | AX | A | 29510 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |