דגם או מק"ט: 82-0472
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4910-00-999-1506 | Ball Joint Vise |
NSN 5340-01-102-4744 | Access Cover |
NSN 2590-01-104-9132 | Branched Wiring Harness |
NSN 2590-01-104-9136 | Branched Wiring Harness |
NSN 2520-01-106-8013 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 5365-01-106-8026 | Shim |
NSN 5340-01-108-5047 | Mounting Bracket |
NSN 2530-01-108-5053 | Track Suspens Pivot Arm Assembly |
NSN 2530-01-108-5054 | Track Suspens Pivot Arm Assembly |
NSN 5340-01-108-5058 | Mounting Bracket |
NSN 2540-01-108-5066 | Vehicular Splash Guard |
NSN 5340-01-108-5081 | Mounting Bracket |
NSN 5930-01-108-5167 | Pressure Switch |
NSN 3120-01-108-5227 | Sleeve Bushing |
NSN 3040-01-108-5308 | Rigid Connecting Link |
NSN 4710-01-108-5319 | Metal Tube Assembly |
NSN 3040-01-108-5343 | Bell Crank |
NSN 5340-01-108-5363 | Access Cover |
NSN 5342-01-108-5370 | Weapon System Access Door |
NSN 5330-01-108-7388 | Nonmetallic Special Shaped Seal |
NSN 5340-01-108-9073 | Double Angle Bracket |
NSN 5310-01-108-9260 | Flat Washer |
NSN 5330-01-108-9276 | Nonmetallic Special Shaped Seal |
NSN 5325-01-109-1958 | Retaining Ring |
NSN 5340-01-109-4607 | Access Cover |
NSN 5340-01-110-4033 | Double Angle Bracket |
NSN 5340-01-110-4268 | Angle Bracket |
NSN 5930-01-110-7541 | Toggle Switch |
NSN 5340-01-114-6253 | Angle Bracket |
NSN 5340-01-114-6320 | Mounting Plate |
NSN 5340-01-114-6321 | Mounting Plate |
NSN 5340-01-114-6381 | Angle Bracket |
NSN 4710-01-114-6393 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-114-6394 | Metal Tube Assembly |
NSN 5365-01-114-6406 | Plate Spacer |
פיר כונן בעל חוטים סליליים על חלק מהמשטח החיצוני שלו, משטחי מיסב במכונה ומתקנים לנהיגה (למעט רכזת) באחד או בשני קצות הפיר. מיועד להזדווג עם פקה, גזרת הילוכים, גלגל תולעת וכו 'כולל פריטים עם מיסבים. לא כולל פריטים שיש להם יותר מתולעת אחת משלימה של חוטים סליליים, פריטים עם השלמה נפרדת של שיני הילוכים, וציוד, תולעת.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Transmission Shafts and Cranks, Except Camshafts and Crankshafts
Industrial Machines, Other
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,241.56 and 4,051.95 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
82-0472 | 9 | AZ | 5 | 05083 |
82-0472 | 2 | ZZ | 5 | 1FVU0 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |