דגם או מק"ט: D-8968-1
אודות מוצר זה
צווארון 1.00 בקוטר פנימי, 1.75 אינץ '. מחוץ לדיא.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פיר בעל שני קטרים שונים או יותר (גדולים מ- 0.031 אינץ' (0.79 מילימטר)) לאורכו. עליו לעמוד באחד או יותר מהתנאים הבאים: ציון גימור משטח מוגדר בטווח של 1 עד 125 מיקרו-אינץ' (0.025 עד 3.2 מיקרומטר) ממוצע אריתמטי (aa), שטוח(ים) היקפיים במכונה, חריצים מעגליים, מפתח(ים), ספלינים, חוטים או חורים. ניתן לעצב את הקצוות ו/או הכתפיים כך שיתאימו למיסבים, צימודים וכדומה. הוא אינו מיועד לשימוש ביישור על ידי התאמה לחורים מתאימים של פריט אחר. עבור פריטים המשמשים לתמיכה בחברים מסתובבים, ראה סרן(1), עם כתפיים. עבור פריטים שאינם עומדים באף אחד מהתנאים לעיל, ראה סיכה, כתף, ללא ראש. לא כולל פיר(1), ישר; וסרן(1), ישר.
Transmission Shafts and Cranks, Except Camshafts and Crankshafts
Industrial Machines, Other
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,146.45 and 5,805.03 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
D-8968-1 | 2 | ZZ | 6 | 98523 |
D-8968-1 | 9 | XF | 6 | 76727 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |