דגם או מק"ט: W-60165-2
אודות מוצר זה
הפריט משמש בסיבוב LAKESHORE, INC. R.H. , PORT WINCH , MODEL CGB-135-MP על סיפון חותך משמר החופים של ארה"ב בגובה 378 רגל
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פיר כונן בעל חוטים סליליים על חלק מהמשטח החיצוני שלו, משטחי מיסב במכונה ומתקנים לנהיגה (למעט רכזת) באחד או בשני קצות הפיר. מיועד להזדווג עם פקה, גזרת הילוכים, גלגל תולעת וכו 'כולל פריטים עם מיסבים. לא כולל פריטים שיש להם יותר מתולעת אחת משלימה של חוטים סליליים, פריטים עם השלמה נפרדת של שיני הילוכים, וציוד, תולעת.
Transmission Shafts and Cranks, Except Camshafts and Crankshafts
Industrial Machines, Other
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
8,798.00 and 10,997.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
W-60165-2 | 2 | XF | 6 | 34712 |
W-60165-2 | 2 | XF | 6 | 34712 |
W-60165-2 | 2 | XF | 6 | 34712 |
W-60165-2 | 2 | XF | 6 | 34712 |
W-60165-2 | 2 | XF | 6 | 34712 |
W-60165-2 | 2 | XF | 6 | 34712 |
W-60165-2 | 2 | XF | 6 | 34712 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |