דגם או מק"ט: 12007765
אודות מוצר זה
סנפיר: תחמוצת שחורה, חומר: YS-MIN.120,000.0 PSI; 2,000-12 אינץ' UN-3A חיצוני THDS 0.240 אינץ' LG סוף ראשון, 6.250-12 אינץ '. ACME -3C חיצוני THDS 1.810 אינץ' LG MAJOR BODY DIA FIRST END, 5.577 אינץ'. DIA על ידי 0.579 אינץ '. מושב ריטיינר 0.250 IN.FR מקצה שני, 5,000 אינץ'. DIA על ידי 2.130 אינץ '. הפסקה עמוקה מול קצה THD, 4/0.380 אינץ '. חורים עמוקים במרווחים שווים של 5,500 אינץ'. בורג חור CICLE DIA THD קצה פנים, 5/0.250 אינץ '-20 UNC-2B חורים 0.320 אינץ '. פנים עמוקות בקצה THD, 1.062 אינץ '. DIA על ידי 0.130 אינץ '. עמוק 0.500 אינץ '. רדיוס טבעת מושב THD קצה פנים, 1.062-12 אינץ '. מונה UN-2B THD נשא 0.620 אינץ '. LG צמוד 1.062 אינץ '. מושב טבעת THD קצה פנים, 1.500 אינץ '. על ידי 0.430 אינץ '. מושב שסתום W ממוקם 2.000 אינץ '. THD FACE קצה ראשון, 0.500-20 אינץ '. UNF-2B THD 0.690 אינץ' LG W / COUNTER נשא סמוך 1.500 אינץ '. מושב שסתום, 2/0.138-32 אינץ '. UNC-3B חור 0.310 אינץ' עמוק במרווח שווה של 1,500 אינץ'. פני מושב שסתום
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט המיועד להיצמד לקצה המפעיל של גליל ליניארי. יש לו פתח כדי להכיל מוט בוכנה ואריזה, מיסב, וכדומה כדי לשמור על נוזל במכלול הצילינדר. הפריט עשוי לכלול יציאות, שסתומים וכדומה. עבור פריטים מול הקצה המפעיל, ראה מכסה, גליל הפעלה ליניארי.
Rod Type Cylinders Linear Acting Hydraulic Motors With Tie
Industrial Engines
Linear Acting Hydraulic Power Engines and Motors (cylinders)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
5,392.00 and 6,740.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | M |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2532-0- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | M |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2532-0- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | M |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2532-0- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | M |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2532-0- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | M |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M21GGX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | M |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M21GGX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | M |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M21GGX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | M |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M21GGX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12007765 | 2 | BF | 1 | 19204 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |