דגם או מק"ט: 550097
אודות מוצר זה
מסמך מהותי וסיווג:SAE 1045; סולם רוקוול C 23 עד 31 קשיות O/A; עין 1.875 אינץ '. מינימום, 1.876 אינץ' מקס דיא בצד אחד; 0.125 אינץ' NPT טפח לעין; כתף 1.998 אינץ '. מינימום, 2.000 אינץ' מקס דיא; 15.375 אינץ' LG; גימור משטח: מצופה כרום; המקצה השני צעד 1.623 פנימה. מינימום, 1.625 אינץ' קוטר מרבי 0.8125 אינץ' LG; 1.380 אינץ' מינימום, 1.383 אינץ' קוטר מרבי 0.1875 אינץ' LG; 1.623 אינץ' מינימום, 1.625 אינץ' קוטר מרבי 1.562 אינץ' LG W/0.0625 אינץ' על ידי 45 מעלות שיפוע; 1.375 אינץ' DIA על ידי 0.250 אינץ '. LG; 1.5625 אינץ' LG; שני חורים 0.2188 אינץ' דיא; 90 מעלות הפרש של 0.375 אינץ' מסוף THDS
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט גלילי עם קצה אחד שנועד להזדווג עם בוכנה של גליל אקטואלי ליניארי. הקצה החיצוני מיועד לחיבור של חיבור או שהחיבור עשוי להיות חלק בלתי נפרד מהמוט. המוט מתוכנן להימתח דרך מכסה גליל מפעיל ליניארי, וכדומה.
מחלקת הצבא
מחלקת הצבא
יוון
יוון Rod Type Cylinders Linear Acting Hydraulic Motors With Tie
Industrial Engines
Linear Acting Hydraulic Power Engines and Motors (cylinders)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
743.75 and 1,041.25 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | SMS |
| AAC: | L |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | N |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | L |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | N |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | L |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | J2200X- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | L |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | J2200X- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | L |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | J2200X- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | L |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | J2200X- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 550097 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
| J50097 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
| 550097 | 9 | AX | 5 | 40152 |
| J50097 | 9 | AX | 5 | 40152 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||