דגם או מק"ט: GE5283
אודות מוצר זה
OUSED על מפיץ, חומר גוף L פנולי, הילוכים OD 2.5 אינץ ', דוב THK 0.25 אינץ ', פיר LG 0.688 אינץ ', LG O / A 1.141 אינץ ', סימני יישור כתובים וצבועים לבן משני צידי ההילוך, 0.280 אינץ '. קוטר מרבי, 0.204 אינץ' מינימום, 0.254 אינץ' מקסימום LG דיא 1ST END, EXT THD 1ST STEP 1ST END, 0.375 אינץ'-16UNJC SERIEC CLASS 3A THD, 0.362 אינץ '. מינימום, 0.412 אינץ' מקסימום LG THD, חתך תחתון שלב שני סוף ראשון, 0.084 אינץ '. מינימום, 0.104 אינץ' מקסימום LG חתך, 0.016 אינץ '. מינימום, 0.047 אינץ' חתך רדיוס מרבי, 0.596 אינץ '. מינימום, 0.636 אינץ' מקס
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
Transmission Shafts and Cranks, Except Camshafts and Crankshafts
Industrial Machines, Other
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
GE5283 | 2 | AX | 5 | 24956 |
GE5283 | 9 | AX | 5 | 01843 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |