דגם או מק"ט: 17510 SET 3
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2910-00-089-2370 | Fuel Injector Assembly |
NSN 2530-00-102-9784 | Air Brake Governor Assembly |
NSN 2910-00-117-9229 | Diesel E Fuel Injector Parts Kit |
NSN 2815-00-262-1113 | Blower Hub Parts Kit |
NSN 2940-00-327-1746 | Breather Shell |
NSN 4310-00-407-8368 | Piston Ring |
NSN 2520-00-421-9477 | Breather |
NSN 2815-00-457-0042 | Supercharger Housing |
NSN 2530-00-495-8580 | Air Brake Chamber |
NSN 2990-00-842-2579 | Supercharger Housing |
NSN 2530-01-037-1945 | Master Cylinder Power Unit |
NSN 2520-01-037-5208 | Transmission Fluid Cooler |
NSN 2530-01-037-5963 | Hydraulic Brake Piston |
NSN 2930-01-040-2150 | Engine Coolant Radiator |
NSN 2815-01-057-7128 | Engine Oil Pump Assembly |
NSN 2530-01-109-4527 | Hydraulic Brake Master Parts Kit |
NSN 2530-01-109-4751 | Pressure Tank |
NSN 2815-01-120-2722 | Breather |
NSN 2530-01-171-8843 | Air Pressu Relay Valve Parts Kit |
NSN 2990-01-179-6467 | Exhaust Pipe |
NSN 2590-01-184-4671 | Push-pull Control Assembly |
NSN 3040-01-190-0475 | Windshield Wiper Shaft |
NSN 3020-01-190-0639 | Mechanical Drive Guard |
NSN 2920-01-192-5673 | Engine Generator Regulator |
NSN 4720-01-192-9606 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5995-01-192-9758 | Branched Wiring Harness |
NSN 5315-01-193-2723 | Frame Pivot Pin |
NSN 2530-01-193-2824 | Master Hydraulic Brake Cylinder |
NSN 5365-01-198-2903 | Frame Bushing |
NSN 2590-01-202-7918 | Push-pull Control Assembly |
NSN 5995-01-203-2436 | Branched Wiring Harness |
NSN 2940-01-211-4635 | Vehicul Filter Warning Indicator |
NSN 2530-01-216-2505 | Steering Gear |
NSN 5995-01-219-4445 | Branched Wiring Harness |
NSN 2530-01-237-0221 | Power Steering Parts Kit |
מפעל תואם סט של שתי חגורות או יותר.
האריזה תתבצע באמצעות ארגזי עץ לבוד מהודקים התואמים ל-astm-d6251, type iii, class 2 או ארגזי עץ ממוסמרים התואמים ל-astm-d6880, class 2, heavy duty או ארגזי עץ מכוסים התואמים ל-astm-d6039, type v, style b, או ארגזי עץ מצופים עץ ודיקט התואמים ל-mil-c-104, או קופסאות עץ מוחלקות בסיס נושאות עומס, התואמות ל-astm-d6256, סוג ii (בחו"ל), או ארגזי זווית מחורצים מפלדה או אלומיניום התואמים לתקן mil-c-9897. סוג i, או ארגזי עץ פתוחים התואמים לתקן mil-c-3774.
האריזה תתבצע באמצעות קופסאות שיוצרו בהתאם ל-astm-d5118, עמידות בפני פגעי מזג האוויר.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Belts Belting & Belts, For Machinery, Containing Textile Fibrs, V
Other Industrial Supplies
Articles Of Plastics, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
150.55 and 210.77 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
17510 SET 3 | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
961031 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
961031 | 9 | AX | E | 40152 |
17510 SET 3 | 9 | AX | E | 81300 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |