דגם או מק"ט: 31-15-4610
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2995-01-400-2137 | Turbine Supervisory Control Unit |
NSN 6150-01-421-0790 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6150-01-421-0796 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6150-01-421-4829 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6110-01-422-7491 | Motor Controller Assembly |
NSN 1040-01-422-7495 | Liquid Level Sensor |
NSN 1040-01-422-7499 | Intromitter Drive Assembly |
NSN 2590-01-422-8274 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 6150-01-422-8275 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 2590-01-422-8276 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 6150-01-422-8277 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6150-01-422-8278 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6150-01-422-8285 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6150-01-422-8286 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6150-01-422-8289 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 5340-01-422-8290 | General Purpose Access Door |
NSN 6150-01-422-8306 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 1040-01-423-1750 | Graphite Level Sensor |
NSN 2940-01-423-2597 | Fluid Filter |
NSN 6105-01-423-3946 | Direct Current Motor |
NSN 5365-01-423-5521 | Dee Ring |
NSN 6240-01-423-5524 | Lamp Holder |
NSN 6240-01-423-5525 | Lamp Holder |
NSN 2910-01-423-5526 | Electrical Fuel Pump |
NSN 2910-01-423-5527 | Electrical Fuel Pump |
NSN 8145-01-423-5528 | Shipping And Storage Conta Cover |
NSN 3010-01-423-6949 | Speed Decreaser Gear Assembly |
NSN 6110-01-423-6950 | Generator Control |
NSN 5998-01-423-6952 | Electronic Components Assembly |
NSN 2940-01-423-8814 | Fluid Filter |
NSN 6150-01-423-8815 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 5340-01-423-8816 | Grooved Clamp Coupling |
NSN 2940-01-423-8817 | Intake Air Cleane Filter Element |
NSN 6105-01-423-8819 | Direct Current Motor |
NSN 2835-01-424-3924 | Nonaircraft Gas Turbine Engine |
גלגלת עם חריצים במרווחים קבועים במקביל לציר הגלגלת על הפנים. הוא נועד לשמש למטרות תזמון כגון סנכרון ניצוץ ההצתה עם השלמת מכת הדחיסה של הבוכנה.
Internal Combustion Engine Ignition Equipment, Nesoi
Engines and Engine Parts (carburetors, Pistons, Rings, and Valves)
Outs, Etc. Ignition Internal Combustion Engines; Generators and Cut Ignition Or Compression Electrical Ignition Or Starting Equipment Used For Spark
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
681.95 and 954.73 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J21ZAX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J21ZAX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J21ZAX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J21ZAX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
31-15-4610 | 2 | ZZ | 1 | 81361 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |