דגם או מק"ט: 29506151
אודות מוצר זה
משמש בתיבת הילוכים אוטומטית אליסון, סדרת AT540, AT1545
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6680-01-397-7761 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 6680-01-397-7767 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 6680-01-397-8667 | Speedometer |
NSN 4710-01-398-2000 | Metal Tube Assembly |
NSN 3030-01-398-2001 | V Belt |
NSN 4730-01-398-2002 | Tube Elbow |
NSN 4710-01-398-2003 | Metal Tube Assembly |
NSN 2815-01-398-2004 | Piston Ring |
NSN 2815-01-398-2005 | Piston Pin |
NSN 2510-01-398-2006 | Engine Mount Bracket |
NSN 2510-01-398-2007 | Engine Mount Bracket |
NSN 4710-01-398-2008 | Metal Tube Assembly |
NSN 2930-01-398-2009 | Fluid Cooler Core Assembly |
NSN 3020-01-398-2010 | Sprocket Wheel |
NSN 2930-01-398-2011 | Engine Cooling System Pump |
NSN 2990-01-398-2015 | Exhaust Pipe Flange |
NSN 4720-01-398-2017 | Preformed Hose |
NSN 2530-01-398-2018 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 4730-01-398-2019 | Fluid Flow Restrictor |
NSN 2530-01-398-2022 | Pneumatic Tire Beadlock |
NSN 2540-01-398-2023 | Vehicular Seat |
NSN 4710-01-398-2025 | Metal Tube Assembly |
NSN 2815-01-398-3363 | Flywheel Housing |
NSN 2815-01-398-3364 | Oil Pan |
NSN 2815-01-398-3365 | Internal Combustion Engin Piston |
NSN 2990-01-398-3366 | Intake Manifold |
NSN 3030-01-398-3367 | V Belt |
NSN 3040-01-398-3368 | Spur Gearshaft |
NSN 2910-01-398-3369 | Fuel Injector Assembly |
NSN 3040-01-398-3370 | Spur Gearshaft |
NSN 2815-01-398-3371 | Exhaust Manifold |
NSN 3040-01-398-3372 | Push-pull Control Assembly |
NSN 3040-01-398-3373 | Control Cam |
NSN 2520-01-398-3374 | Propeller Shaft With Universal J |
NSN 2815-01-398-3375 | Diesel Engine Cylinder Head |
גלגל שיניים, גלילי בצורתו, עם שיניים ישרות על המשטח החיצוני במקביל לציר גלגל השיניים. ראו גם gear, antibacklash, spur. לחומר בתפזורת, ראו מוט, פיניון.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Gears and Gearing, Other Than Toothed Wheels, Chain Sprockets and Other Transmission Elements Entered Separately
Industrial Machines, Other
Gears and Gearing; Ball Screws; Gear Boxes and Other Speed Changers (including Torque Converters)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
434.05 and 607.67 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
29506151 | 2 | ZZ | 6 | 73342 |
29506151 | 2 | ZZ | 6 | 73342 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |