דגם או מק"ט: 102680
אודות מוצר זה
אורך קצה ראשון: 0.186 אינץ '. נום; אורך קצה שני: 0.175 אינץ '. נום; מיקום הרכזת:שני הקצוות; קוטר רכזת קצה ראשון: 0.0935 אינץ '. נום; קוטר רכזת קצה שני: 0.0935 אינץ '. נום; אורך רכזת קצה ראשון: 0.0650 אינץ '. נום; אורך רכזת קצה שני: 0.0650 אינץ '. נום; סוף ראשון שלב ראשון קוטר: 0.122 אינץ '. נום; קצה שני שלב ראשון קוטר:0.122 אינץ '. נום; אורך הקצה הראשון של הצעד הראשון: 0.121 אינץ '. נום; אורך קצה שני של השלב הראשון: 0.120 אינץ '. נום; DIA של רכזת בין הילוך ראשון ושני: 0.100 אינץ '. נום; אורך רכזת בין הילוך ראשון ושני: 0.164 אינץ '. נום; סוג הילוך ראשון ושני: דורבן; הילוך ראשון מחוץ לקוטר:0.766 אינץ'. נום; הילוך שני מחוץ לקוטר:0.102 אינץ'. נום; קוטר מגרש הילוך ראשון: 0.750 אינץ '. נום; קוטר מגרש הילוך שני: 0.1379 אינץ '. נום; רוחב גלגל שיניים ראשון: 0.035 אינץ '. נום; רוחב הילוך שני של פנים: 0.120 אינץ '. נום; זווית הילוך ראשון ושני מעלות לחץ 20; שיני הילוך ראשון כמות:90; שיני הילוך שני כמות:13; גובה ההילוך הראשון בסנטימטרים: 0.02618 אינץ'. נום; גובה ההילוך השני בסנטימטרים: 0.03272 אינץ'. נום; אורך אשכול הילוכים O/A: 0.572 אינץ '. אנונימי
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט גלילי בעל השלמה מלאה של 360 מעלות (6.282 רדיאנים) של שיניים על שני משטחים או יותר. זה יכול להיות יציקה מקשה אחת או מורכב משני פריטים נפרדים או יותר המוחזקים היטב יחד על ידי ריתוך, מסמרות, סיכות וכדומה, כדי ליצור יחידה אחת. הוא נועד לעלות על פיר. עבור פריטים המורכבים מפיר עם משלים אינטגרליים או שיני גלגלי שיניים, ראה גל הילוכים (כפי ששונה). לא כולל תת-הרכבה של הילוכים, מקטין מהירות.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית חסינת אדים, אטומה.
אין דרישה.
Gears and Gearing, Other Than Toothed Wheels, Chain Sprockets and Other Transmission Elements Entered Separately
Industrial Machines, Other
Gears and Gearing; Ball Screws; Gear Boxes and Other Speed Changers (including Torque Converters)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
523.65 and 733.11 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
102680 | 2 | AX | 1 | 10138 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |