3010-01-562-6091

מכלול מצמד חיכוך שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 580053-02 REF 4

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
עבור דגם N285; חלק ממכשיר נהיגה בחגורה של מטהר מזוט ת.ד. 881207-04-01/0 ספר מס' 581539-02 REV 1 PG 34 ו-36

pdf NSN 3010-01-562-6091 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
מטהר מזוט 881207-04-01/0
MRC:
פריטים וכמויות שאינם מסופקים
פריטים וכמויות שאינם מסופקים:
גלגלת חגורת מנוע 1; מיסבי כדור 2; טבעת ריווח 1; טבעת הצמדה 2; רכזת צימוד 1; בלוק חיכוך 3; וואהסרס 3; ברגים 11; מאוורר 1
MRC:
שם חלק שהוקצה על-ידי סוכנות שליטה
שם חלק שהוקצה על-ידי סוכנות שליטה:
מצמד צנטריפוגלי
MRC:
--
NIIN:
015626091
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
3010-01-562-6091
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.
FIIG:
--
FIIG:
A524Z0
MRC:
--
INC:
36854
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 3010-01-562-6091

התקן טעון קפיץ שנועד לחבר ולנתק חשמל בין התקן נהיגה (מנוע, מנוע וכדומה) לבין חבר מונע (תיבת הילוכים וכדומה). זה יכול להיות בעיצוב רטוב או יבש. כולל כיסוי, ועשוי לכלול לוחות ביניים, ו/או דיסק, מצמד.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:

בקשות אחרונות השידולים האחרונים עבור NSN 3010-01-562-6091

תאריך סיום
שידול
כמות
בקשת רכישה
תאריך סיום:
2015-05-11
שידול:
SPE7L315TG923
כמות:
4
בקשת רכישה:
0058347456

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
--
חבילת משקל:
--
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
O
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
00
LVL_A:
Q
LVL_B:
Q
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
00
MOP:
32
PKG:
69Z0
PRES MAT:
10
WRAP MAT:
00
ICQ:
AAA
THK:
0
TOS:
UCL:

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

קוד מחוון הליך (OPI) O

ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 00

אין סימון מיוחד.

אופן השימור (MOP) 32

מיכל, שקית אטומה למים, אטומה.

חומר כרית (CUSH) 00

אין דרישה.

חומר שימור (PRES_MAT) 10

Mil-prf-21260, שמן סיכה משמר ופריצה, מנוע בעירה פנימית, דרגה 10, 30 או 50.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8483604000
NAICS:
333613
שיעור סיום שימוש:
21180
SITC:
74860
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8483604000

Clutches and Universal Joints

קוד סיום שימוש 21180

Industrial Machines, Other

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 74860

Clutches and Shaft Couplings (including Universal Joints)

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
132330
NMF תיאור:
Noi Transmissions/clutches/parts
UFC:
64340
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 5,980.48 and 8,970.72 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא