3010-01-521-7900

תמסורת הידראולית Nonvehicu שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: MG-5050A 2.50:1 RTO

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
מהירות מנוע מרבית עם תיבת הילוכים במצב טרולינג: 1100 סל"ד או 60 אחוז מסל"ד עומס ג'ול, הקטן מביניהם

pdf NSN 3010-01-521-7900 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
MRC:
--
NIIN:
015217900
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
3010-01-521-7900
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.
FIIG:
--
FIIG:
A521R0
MRC:
--
INC:
52063
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 3010-01-521-7900

התקן המשמש ברכיבי העברת כוח שאינם כלי רכב כדי להגדיל את המומנט ו / או לשנות את היחסים בין הכונן לבין פיר ההנעה או פירים על ידי תווך הנוזל תחת לחץ בתוך היחידה. הוא עשוי לכלול אמצעי ידני להיפוך סיבוב ושינוי טווחי מהירות. לא כולל תמסורת, כונן צולב; ותמסורת עם דיפרנציאלים מבוקרים.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8483404050
NAICS:
333612
שיעור סיום שימוש:
21180
SITC:
74840
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8483404050

Multiple and Variable Ratio Speed Changers, Each Ratio Selected By Manual Manipulation

קוד סיום שימוש 21180

Industrial Machines, Other

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 74840

Gears and Gearing; Ball Screws; Gear Boxes and Other Speed Changers (including Torque Converters)

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
132330
NMF תיאור:
Noi Transmissions/clutches/parts
UFC:
64340
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 9,075.48 and 11,344.35 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא