3010-01-334-3116

מכלול הילוכים מקטין מהירות שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 1425AS220

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
סוג הילוכים-פיניון; מוט קלט ישר קוטר 0.500 אינץ '; מוט פלט ישר קוטר 2.208 אינץ '; דיור MATL אלום. או פלדת קרס, פיר פלט מט"ל פלדת קרס, המקרה הוא סוג מצופה פוספט מסוג M-CLASS 2, לפיליון פלט יש 24 שיניים מוכתרות אינבולוט עם גובה קוטר של 12 וקוטר המגרש של 2 אינץ ', קוטר שורש של 1.849, פיניון קלט יש גודל מפתח מרובע של 0.125 X 0.125 X 1.000 דקות., כיוון הסיבוב בעת סיבוב ידני הוא הפיך, פיר היציאה מסתובב במהירות 29.33 סל"ד עם מהירות כניסה של 2552 סל"ד, טמפ' הפעלה -28/+65 מעלות צלזיוס, תוחלת חיים 1000 שעות מינימום עם תחזוקה

pdf NSN 3010-01-334-3116 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
כן אנטנה, מטאורולוגיה
MRC:
סוג עיצוב
סוג עיצוב:
MRC:
יחס כולל
יחס כולל:
87.000 ל- 1
MRC:
סוג פיר קלט
סוג פיר קלט:
MRC:
כמות פיר קלט
כמות פיר קלט:
MRC:
סוג פיר פלט
סוג פיר פלט:
MRC:
כמות פיר פלט
כמות פיר פלט:
MRC:
מיקום פיר
מיקום פיר:
פיר במיקום מרכזי
MRC:
תכונות מסופקות
תכונות מסופקות:
MRC:
--
NIIN:
013343116
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
3010-01-334-3116
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
A522E0
MRC:
--
INC:
05372
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 3010-01-334-3116

קבוצה של הילוכים ו/או תולעים, בעלי יחס קבוע, שתוכננו במיוחד לצורך הפחתת המהירות מהדרייבר(ים) לפיר או לפירים המניעים; ללא תכונת היפוך אלא על ידי היפוך המניע הראשוני. ראה גם תיבת הילוכים (כפי ששונתה) ומנוע תיבת הילוכים.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2H4
PICA:
HD
DSOR:
CN
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2H4
PICA:
HD
DSOR:
CN

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
--
חבילת משקל:
25.0000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
24
LVL_A:
E
LVL_B:
F
LVL_C:
F
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
JC
MOP:
20
PKG:
ZZZZ
PRES MAT:
89
WRAP MAT:
GB
ICQ:
000
THK:
0
TOS:
A
UCL:
B

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) E

האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.

LVL B Code (LVL_B) F

אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 24

פתוח לבדיקה או לשימוש בלבד.

סוג האחסון (TOS) A

מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.

אופן השימור (MOP) 20

ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).

חומר כרית (CUSH) JC

Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.

חומר שימור (PRES_MAT) 89

יש לשמר עם חומר סיכה פעולתי רגיל.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8483905000
NAICS:
333612
שיעור סיום שימוש:
21180
SITC:
74890
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8483905000

Parts Of Gearing, Gear Boxes and Other Speed Changers

קוד סיום שימוש 21180

Industrial Machines, Other

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 74890

Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
121870
NMF תיאור:
Gear/speed Increasing/reducing Mach
UFC:
64910
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 30,116.80 and 38,721.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7GHX009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7GHX009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7GHX009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7GHX009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא