דגם או מק"ט: C8004-02-002-236
אודות מוצר זה
חוט ל"ה; חומר: A / A; קוטר מעגל בורג מתקן מיקום: 2.240 אינץ' לפחות, 2.345 אינץ' לכל היותר; מתקן מיקום כמות:3; מיקום חור לא מושחל: על אוגן; כמות חור לא מושחלת:3; שיטת אבטחה:חור לא מושחל; תכונת בור נגדי: כלולה; מתקן מפתחות: לא כלול; מיקום COUNTERBORE: קצה רכזת; O/A ממד חיצוני: 3"; קוד HUB: 0.880" NOM.; הוראת פתיל:משורשר; מציין גודל חוט: 5/8-11; עומק הפסקה: מינימום 1.470 אינץ', 1.530 אינץ' לכל היותר; קוטר הפסקה: 0.720" מינימום, 0.780" לכל היותר; עובי אוגן: 0.350 אינץ' לפחות, 0.410 אינץ' לכל היותר; עומק נגדי: 0.125 אינץ' מס'; קוטר נגדי: 0.660" מינימום, 0.720" לכל היותר
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט מכני המשמש לחיבור פיר ואיבר ההזדווגות של צימוד גמיש או קשיח.
Shaft Couplings, Except Universal Joints
Industrial Machines, Other
Clutches and Shaft Couplings (including Universal Joints)
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
C8004-02-002-236 | 2 | 9Z | 4 | 81996 |
XV02-002-236 | 9 | 9Z | 4 | 25169 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |