דגם או מק"ט: SC-56
אודות מוצר זה
DHUB ומהדק: אלומיניום QQ-S-268, ALLOY 2024-T4; קפיץ לחץ: SPRINGSTEEL MIL-S-17919; מיסבים: דלרין 150 NC-10; בורג: SS QQ-S-763, מחלקה 303; גימורים: SS: פסיבית; אלומיניום: אנודייז MIL-A-8625 סוג 2; פלדת קפיץ: צלחת קדמיום QQ-P-416 סוג 2, מחלקה 1; מומנט: מתכוונן 0-50 אונקיות; חור משעמם קוטר 0.1873; עובי גלגל שיניים 0.062 אינץ '; אורך מצמד 0.460 אינץ'; הילוך OD הוא 0.3746; הקצה הראשון הוא 0.687; הקצה השני הוא 0.625; חור הרכבה אחד
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
Clutches and Universal Joints
Industrial Machines, Other
Clutches and Shaft Couplings (including Universal Joints)
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
SC-56 | 2 | 9Z | 2 | 23266 |
77C719613P002 | 2 | 9Z | 2 | 03538 |
SC-56 | 2 | 9Z | 2 | 23266 |
77C719613P002 | 2 | 9Z | 2 | 03538 |
SC-56 | 2 | 9Z | 2 | 23266 |
77C719613P002 | 2 | 9Z | 2 | 03538 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |