דגם או מק"ט: 5002600A
אודות מוצר זה
כונן אביזר NGEARBOX, מנוע טורבינה; ASY C/O 1 כניסת הילוכים P/N 5002601; 1 פלט הילוכים P/N 5004742; 1 בוכנה P/N 5003886; 1 בוכנה זרימה P/N 5003972; 8 לוחות מצמד חיצוניים P/N 5003866; 7 לוחות מצמד פנימיים P/N 5003867
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
התקן טעון קפיץ שנועד לחבר ולנתק חשמל בין התקן נהיגה (מנוע, מנוע וכדומה) לבין חבר מונע (תיבת הילוכים וכדומה). זה יכול להיות בעיצוב רטוב או יבש. כולל כיסוי, ועשוי לכלול לוחות ביניים, ו/או דיסק, מצמד.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50 מיכל לשימוש חוזר.
שקית חסינת אדים, אטומה.
Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.
אין דרישה.
Clutches and Universal Joints
Industrial Machines, Other
Clutches and Shaft Couplings (including Universal Joints)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
7,803.59 and 10,033.18 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | FGZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FGZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FGZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF8YP-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FGZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF8YP-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
5002600A | 2 | SB | 2 | 99167 |
5002600 | 2 | SB | 2 | 99167 |
5002600A | 2 | SB | 2 | 99167 |
5002600 | 2 | SB | 2 | 99167 |
5002600A | 2 | SB | 2 | 99167 |
5002600 | 2 | SB | 2 | 99167 |
5002600A | 2 | SB | 2 | 99167 |
5002600 | 2 | SB | 2 | 99167 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |