דגם או מק"ט: GAA12562
אודות מוצר זה
מרחק קיזוז בין קו מרכז הבור לקו המרכז של מתקן מפתח הגוף 90 מעלות, PORM 30 דקות; נתוני יישום FSC: כונן מגנטו, מנוע בנזין, לא מטוסים; עומק/גובה מתקן מפתח גוף: 0.280 אינץ' לכל הפחות 0.290 אינץ' לכל היותר; רוחב מתקן מפתח הגוף: 0.311 אינץ' לפחות, 0.312 אינץ' לכל היותר; סגנון חור מיקום:מחודד; תכונת בור נגדי: כלולה; מפתח מתקן כמות:1; מיקום נגדי: סוף צימוד; O/A ממד חיצוני: 1.640" NOM.; קוטר טייפר חור מז'ור: 0.587" NIN., 0.589" מקסימום; רוחב מפתח: 0.126 אינץ' לפחות, 0.128 אינץ' לכל היותר; קוטר טייפר מז'ור: 0.587 אינץ' לפחות, 0.589 אינץ' לכל היותר; קוטר מינורי מתחדד: 0.4628" מינימום, 0.4661" לכל היותר; עובי אוגן: 0.417 אינץ' לפחות, 0.427 אינץ' לכל היותר; קוטר מינורי חור מתחדד: 0.4628" מינימום, 0.4661" לכל היותר; עומק נגדי: 0.307 אינץ' לפחות, 0.327 אינץ' לכל היותר; COUNTERBORE DIA.:1.080" NOM.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט מכני המשמש לחיבור פיר ואיבר ההזדווגות של צימוד גמיש או קשיח.
Shaft Couplings, Except Universal Joints
Industrial Machines, Other
Clutches and Shaft Couplings (including Universal Joints)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
GAA12562 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
GAA12562 | 9 | XX | X | 23040 |
A296669 | 2 | XX | X | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |