דגם או מק"ט: K9751524REV2PT1
אודות מוצר זה
טיפול פני השטח:מצופה קדמיום; עומק/גובה מתקן מפתח הגוף: מינימום 0.140 אינץ', 0.166 אינץ' לכל היותר; מתקן מפתחות גוף WD: מינימום 1/2 אינץ', 0.501 אינץ' לכל היותר; מיקום חור לא מושחל: 90 מעלות. מ- KEYWAY; חור TAPER QTY:1; כמות חור לא מושחלת:1; שיטת אבטחה:חור לא מושחל; תכונת בור נגדי: לא כלולה; מפתח מתקן כמות:1; O/A ממד חיצוני: 1.500" NOM.; OD רכזת: 1.125" מס'; הוראת הליך משנה:לא משורשר; מרחק ממרכז בור לתחתית המפתח: 0.4154" NOM.; מפתח WD: 0.186" מס'; מפתח WD:A/A; עובי אוגן: 0.313" NOM.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט מכני המשמש לחיבור פיר ואיבר ההזדווגות של צימוד גמיש או קשיח.
Shaft Couplings, Except Universal Joints
Industrial Machines, Other
Clutches and Shaft Couplings (including Universal Joints)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
26.45 and 37.03 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | S9C |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9C----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | S9C |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9C----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
K9751524REV2PT1 | 2 | XX | X | 24446 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |