3010-00-196-3461

מכלול הילוכים מקטין מהירות שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: SS212S42-011

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
רכיבי הנעה של ספינות; סוג גלגל שיניים-עצם הרינג

pdf NSN 3010-00-196-3461 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
SS228
MRC:
סוג עיצוב
סוג עיצוב:
MRC:
יחס כולל
יחס כולל:
4.279 ל- 1
MRC:
מערכת סיכה
מערכת סיכה:
MRC:
סוג פיר קלט
סוג פיר קלט:
MRC:
כמות פיר קלט
כמות פיר קלט:
MRC:
סוג פיר פלט
סוג פיר פלט:
MRC:
כמות פיר פלט
כמות פיר פלט:
MRC:
מספר סימוכין המבדיל מאפיינים
מספר סימוכין המבדיל מאפיינים:
ציוד הפחתת יציאות MFR מבית FARREL-BIRMINGHAM CO
MRC:
--
NIIN:
001963461
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
3010-00-196-3461
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
AY
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
A522E0
MRC:
--
INC:
05372
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 3010-00-196-3461

קבוצה של הילוכים ו/או תולעים, בעלי יחס קבוע, שתוכננו במיוחד לצורך הפחתת המהירות מהדרייבר(ים) לפיר או לפירים המניעים; ללא תכונת היפוך אלא על ידי היפוך המניע הראשוני. ראה גם תיבת הילוכים (כפי ששונתה) ומנוע תיבת הילוכים.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
--
חבילת משקל:
--
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
00
LVL_A:
E
LVL_B:
Q
LVL_C:
Q
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
ZZ
MOP:
ZZ
PKG:
ZZZZ
PRES MAT:
ZZ
WRAP MAT:
ZZ
ICQ:
THK:
Z
TOS:
A
UCL:
O

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) E

האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 00

אין סימון מיוחד.

סוג האחסון (TOS) A

מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.

אופן השימור (MOP) ZZ

ראה j.4.1.B.

חומר כרית (CUSH) ZZ

דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

חומר שימור (PRES_MAT) ZZ

דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8483905000
NAICS:
333612
שיעור סיום שימוש:
21180
SITC:
74890
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8483905000

Parts Of Gearing, Gear Boxes and Other Speed Changers

קוד סיום שימוש 21180

Industrial Machines, Other

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 74890

Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
121870
NMF תיאור:
Gear/speed Increasing/reducing Mach
UFC:
64910
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
B

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) B

חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 45,697.40 and 58,753.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: N35
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7H--009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: N35
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7H--009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: N35
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7H--009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: N35
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7H--009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא