דגם או מק"ט: 52370
אודות מוצר זה
מהירות מדורגת 12,600 סל"ד P או M 200; טמפ' שמן במפרצון סיכה 200 מעלות P או M 10 מעלות פרנהייט
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מכשיר שנועד לשמור על לחץ שמן בתוך החלקים הנעים של מנוע בעירה פנימית. עשוי להכיל חלקים כגון פיר, גלגלי שיניים, סיכה, שיח, מסך, בורג כוונון וכדומה.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
שקית חסינת אדים, אטומה.
Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.
אין דרישה.
Parts Of Gas Turbine Aircraft Engines, Other Than For Use In Civil Aircraft
Engines and Turbines For Military Aircraft
Parts For Gas Turbines, N.e.s.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
17,932.60 and 23,056.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | FHZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8NK-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FHZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8NK-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
52370 | 3 | MF | 2 | 24235 |
RR37170DB | 3 | MF | 2 | 51663 |
RR37170D | 9 | MF | 2 | 51663 |
43039 | 9 | MF | 2 | 24235 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |