2995-00-985-1355

מתנע מנוע טורבינת אוויר שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 383198-1-1

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards
תיאור

מתנע מנוע טורבינת אוויר NSN 2995-00-985-1355. Starter, engine air

pdf NSN 2995-00-985-1355 גליון נתונים

MRC:
קוטר עיקרי
קוטר עיקרי:
1.2645 אינץ' לכל היותר
MRC:
קוטר חיצוני
קוטר חיצוני:
MRC:
קוטר מינורי
קוטר מינורי:
מינימום 1.090 סנטימטרים
MRC:
מקור המסמך
מקור המסמך:
MRC:
זיהוי מסמכים
זיהוי מסמכים:
AN20002
MRC:
כמות שיניים
כמות שיניים:
MRC:
סוג כונן
סוג כונן:
SPLINE ERR-100 ERR-100
MRC:
תכונת הרכבה סטנדרטית
תכונת הרכבה סטנדרטית:
MRC:
לחץ כניסת אספקת אוויר
לחץ כניסת אספקת אוויר:
54.0 פאונד לאינץ' מרובע
MRC:
כונן כיוון סיבוב
כונן כיוון סיבוב:
MRC:
SPLINE PITCH
SPLINE PITCH:
MRC:
קוטר מעגל המגרש
קוטר מעגל המגרש:
MRC:
סוג חיבור כניסת אוויר
סוג חיבור כניסת אוויר:
מצמד רצועה
MRC:
תכונת הרכבה מהירה הניתנת להסרה
תכונת הרכבה מהירה הניתנת להסרה:
MRC:
כמות
כמות:
MRC:
נתוני יישום FSC
נתוני יישום FSC:
MRC:
--
NIIN:
009851355
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2995-00-985-1355
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
(1) iram program intensive management reparables (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי serial-# בלבד.
FIIG:
--
FIIG:
T135-E
MRC:
--
INC:
20437
MRC:
--
IMM:
CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

חלקים ורכיבים עבור Air Turbine Engine Starter NSN 2995-00-985-1355 חלקים ורכיבים עבור יישום קצה זה.

NSN תיאור רכיב
NSN 2995-00-034-6379 Starter Outpu Shaft
NSN 5930-00-071-4185 Switch Actuator Arm
NSN 2995-00-071-4188 Reduction Gear Carrier
NSN 2995-00-071-4198 Cure Date Starter Parts Kit

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2995-00-985-1355

פריט שנועד להאיץ מנועי טורבו-סילון וטורבו-פרופ ממנוחה למהירות ניתוק התנעה באמצעות טורבינה מונעת אוויר.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FXX4
PICA:
SX
DSOR:
FT
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FXX4
PICA:
SX
DSOR:
FT
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
סינגפור סינגפור
MOE:
YJ
Rule:
YJ01
PICA:
YJ
DSOR:
User:
סינגפור סינגפור
MOE:
YJ
Rule:
YJ01
PICA:
YJ
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
ניו זילנד ניו זילנד
MOE:
ZE
Rule:
ZE01
PICA:
ZE
DSOR:
User:
ניו זילנד ניו זילנד
MOE:
ZE
Rule:
ZE01
PICA:
ZE
DSOR:
User:
נורווגיה נורווגיה
MOE:
ZT
Rule:
ZT01
PICA:
ZT
DSOR:
User:
נורווגיה נורווגיה
MOE:
ZT
Rule:
ZT01
PICA:
ZT
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
25.0 X 19.0 X 17.0
חבילת משקל:
50.0000lbs
משקל פריט:
30.0000lbs
מידות פריט:
012501100110
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
4294967295
OPI:
M
SPI No.:
F000004XE7
SPI Rev.:
A
SPC Mkg:
19
LVL_A:
LVL_B:
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
XX
MOP:
51
PKG:
07ZX
PRES MAT:
ZZ
WRAP MAT:
XX
ICQ:
000
THK:
X
TOS:
UCL:
B

הגדרות קודי אריזה:

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 19

שיטה 50 מיכל לשימוש חוזר.

אופן השימור (MOP) 51

שקית חסינת אדים, אטומה.

חומר שימור (PRES_MAT) ZZ

דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8411997050
NAICS:
336412
שיעור סיום שימוש:
50020
SITC:
71499
USDA:
1
HITECH:
8

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8411997050

Parts Of Gas Turbine Aircraft Engines, Other Than For Use In Civil Aircraft

קוד סיום שימוש 50020

Engines and Turbines For Military Aircraft

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71499

Parts For Gas Turbines, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
133300
NMF תיאור:
Machinery/machines Noi Sub 2
UFC:
63220
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
671
TCC:
Z
SHC:
Z
ADC:
A
ACC:
A

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 671

.

סחורה אווירית (ACC) A

אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) Z

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 42,636.19 and 54,817.96 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: E
MGMT CTL: 7RLCAR-
USC: N
REC REP CODE DESC: (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: E
MGMT CTL: 7RLCAR-
USC: N
REC REP CODE DESC: (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (חימוש מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: E
MGMT CTL: 7RLCAR-
USC: N
REC REP CODE DESC: (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: E
MGMT CTL: 7RLCAR-
USC: N
REC REP CODE DESC: (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (חימוש מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד.

מחלקת חיל האוויר

SOS: FHZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8---N
USC: L
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: FHZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8---N
USC: L
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא