דגם או מק"ט: 12484529
אודות מוצר זה
הרכבה
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2910-01-095-7595 | Electrical Fuel Pump |
NSN 5360-01-470-7701 | Extension Helical Spring |
NSN 5340-01-481-1611 | Dust And Moisture Protective Cap |
NSN 4520-01-482-1248 | Air Conditioning-heating Elbow |
NSN 4520-01-482-1253 | Air Conditioning-heating Pipe |
NSN 5310-01-482-1450 | Lock Washer |
NSN 5310-01-482-1462 | Hexagon Self-locking Nut |
NSN 2540-01-482-1499 | Exhaust Pipe |
NSN 2540-01-482-1502 | Exhaust Pipe |
NSN 2540-01-482-1504 | Exhaust Pipe |
NSN 2990-01-482-4443 | Exhaust Pipe Flange |
NSN 4730-01-482-4699 | Flange To Hose Straight Adapter |
NSN 4520-01-483-3712 | Back Frame Weldment Cargo Bay He |
NSN 2540-01-483-5022 | Heater Compartment Housing |
NSN 5305-01-484-0420 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-484-0422 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-484-0428 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-484-0435 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 4730-01-484-6840 | Hose Clamp |
NSN 5305-01-491-9451 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 4720-01-495-1304 | Air Duct Hose |
NSN 5340-01-496-5645 | Angle Bracket |
NSN 5935-01-496-8824 | Electrical Receptacle Connector |
NSN 5340-01-518-3758 | Mounting Plate |
NSN 5310-01-521-3568 | Clinch Plain Nut |
NSN 5305-01-521-4595 | Machine Screw |
NSN 5340-01-521-9471 | Ladder Safety Shoe |
NSN 5340-01-522-0864 | Mounting Plate |
NSN 5340-01-522-1785 | Mounting Plate |
NSN 2540-01-522-1856 | Vehicular Splash Guard |
NSN 4730-01-524-8724 | Pipe Elbow |
NSN 4730-01-525-0620 | Tube Tee |
NSN 5305-01-528-6331 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-529-1200 | Tapping Screw |
NSN 5305-01-529-2374 | Hexagon Head Cap Screw |
פריט צינורי קשיח שנועד לכוון את גזי הפליטה הרחק ממנוע, תנור חימום וכדומה. לפריטים גמישים, ראו צינור, מתכתי.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Mufflers and Exhaust Pipes For Vehicles, Nesoi
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Transport Vehicles and Road Motor Vehicles, N.e.s. Parts and Accessories N.e.s. For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Trucks, Public
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,484.10 and 6,277.74 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12484529 | 2 | ZZ | A | 92878 |
12484529 | 9 | ZZ | E | 0FW39 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |