דגם או מק"ט: 2772176
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3040-01-415-2545 | Linear Actuating Cylinder Cap |
NSN 2540-01-415-2546 | Control Pedal |
NSN 2540-01-415-2548 | Pedal Pad |
NSN 2540-01-415-2549 | Control Pedal |
NSN 2540-01-415-2551 | Vehicular Seat |
NSN 2530-01-415-2553 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2530-01-415-3159 | Steering Wheel |
NSN 2530-01-415-3849 | Piston Clutch Plate |
NSN 2530-01-415-4081 | Steering Selector Valve |
NSN 4730-01-415-4325 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 2530-01-415-4328 | Horn Button Cover |
NSN 4730-01-415-4329 | Pipe Plug |
NSN 4730-01-415-4330 | Pipe Plug |
NSN 2540-01-415-4331 | Vehicular Safety Belt |
NSN 2940-01-415-4333 | Fluid Filter Element |
NSN 2540-01-415-4342 | Vehicular Seat Cushion |
NSN 2540-01-415-4344 | Vehicular Seat Cover |
NSN 2540-01-415-4345 | Vehicular Seat Back Cushion |
NSN 4810-01-415-4895 | Manifold Valve Assembly |
NSN 2590-01-415-4982 | Modular Spool |
NSN 2590-01-415-4983 | Foward And Reverse Spool |
NSN 2540-01-415-5870 | Restraint Assembly |
NSN 2990-01-415-5872 | Stator Support |
NSN 2910-01-415-6604 | Engine Fuel Tank |
NSN 5950-01-415-6606 | Electrical Coil |
NSN 2520-01-415-6609 | Vehicular Positive Clutch Half |
NSN 2990-01-415-6936 | Oil Distribution Sleeve |
NSN 2510-01-415-7242 | Vehicular Door Hinge |
NSN 4730-01-415-7262 | Hydraulic System Access Manifold |
NSN 4820-01-415-7309 | Fluid Pressure Regulating Valve |
NSN 4820-01-415-7310 | Check Valve |
NSN 4820-01-415-7312 | Boom Hoist Cylinder Hold Valve |
NSN 3040-01-415-7315 | Linear Actuating Cylinder Cap |
NSN 4730-01-415-8278 | Tube To Hose Straight Adapter |
NSN 4710-01-415-9471 | Metallic Tube |
פריט צינורי קשיח שנועד לכוון את גזי הפליטה הרחק ממנוע, תנור חימום וכדומה. לפריטים גמישים, ראו צינור, מתכתי.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Mufflers and Exhaust Pipes For Vehicles, Nesoi
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Transport Vehicles and Road Motor Vehicles, N.e.s. Parts and Accessories N.e.s. For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Trucks, Public
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
459.65 and 643.51 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2772176 | 2 | ZZ | 6 | 89749 |
2772176 | 2 | ZZ | 6 | 89749 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |