2950-01-218-2091

מגדש טורבו-על ללא אוויר שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 9545016

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2950-01-218-2091 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
דגם מנוע DSL 16 16-645E5LL
MRC:
--
NIIN:
012182091
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2950-01-218-2091
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
T135-J
MRC:
--
INC:
38952
MRC:
--
IMM:
CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2950-01-218-2091

מנגנון לדחיפת אוויר נוסף והגברת הלחץ בצילינדרים של מנוע גומלין כדי להגדיל את הכוח המיוצר על ידי המנוע. האוויר המנוצל עשוי להגיע מהאגזוז של המנוע.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2H4
PICA:
HD
DSOR:
CN
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2H4
PICA:
HD
DSOR:
CN

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
75.0 X 45.0 X 62.0
חבילת משקל:
3,222.0000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
99
LVL_A:
F
LVL_B:
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
LK
MOP:
AH
PKG:
ZZZZ
PRES MAT:
10
WRAP MAT:
GB
ICQ:
000
THK:
0
TOS:
Y
UCL:
A

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) F

אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

סוג האחסון (TOS) Y

תחמושת (סוג v; איגלו ומגזינים).

אופן השימור (MOP) AH

יש לשמר בשיטה 20 באופן הבא: ריסוס ערפל או שטיפה פנימית בחומר משמר המצוין בקוד השימור. לאחר מכן יש לסתום או לאטום את כל הפתחים כדי למנוע כניסת לכלוך ולחות. משטחי מתכת ברזליים חיצוניים לא צבועים יהיו מצופים בצבע או באמייל מתאימים, או מצופים בתרכובת מונעת קורוזיה למריחה קרה, לא דביקה, התואמת לתקן mil-prf-16173, דרגה 4.

חומר כרית (CUSH) LK

חסימת עץ וחישוק, מחברים או רצועות פלדה, למטרות קשירה. גלגלי גומי עייפים ייחסמו מרצפת הארגז או ההחלקה ולא יישאו עומס.

חומר שימור (PRES_MAT) 10

Mil-prf-21260, שמן סיכה משמר ופריצה, מנוע בעירה פנימית, דרגה 10, 30 או 50.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8414593000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
30200
SITC:
74343
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8414593000

Turbochargers and Superchargers, Fan Type

קוד סיום שימוש 30200

Engines and Engine Parts (carburetors, Pistons, Rings, and Valves)

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 74343

Fans, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
132565
NMF תיאור:
Turbochargers I/c Eng In Bxs
UFC:
61410
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
R
ADC:
Z
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) Z

המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) R

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 113,617.00 and 146,079.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7HD4009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7HD4009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7HD4009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7HD4009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא