דגם או מק"ט: AM107423
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 10/11/2023 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מכשיר הניתן להחלפה המיועד להסיר חלקיקים מוצקים מנוזלים בצפיפות הנעה בין נוזלים כבדים לגזים. הסרת החלקיקים מתבצעת על ידי חומר נקבובי (מתכתי או לא מתכתי), דיסקים מוערמים, חוטי פצע וכדומה, הבנויים כך שהנוזל יכול לזרום דרך המכשיר בזמן שהחלקיקים המוצקים נשמרים. זה יכול להיות מתוכנן להתאים לתוך מסנן, נוזל (או חלל דומה), או שזה יכול להיות בעל מעטפת חיצונית אינטגרלית מתקני הרכבה ולהיות מתוכנן להתחבר ישירות למנוע, מדחס, וכדומה. מידת הסרת החלקיקים חייבת להיות מדורגת נומינלית בפחות מ -50 מיקרון או מדורגת לחלוטין בפחות מ -75 מיקרון. לא כולל אלמנט מסנן, מיזוג אוויר. ראה גם אלמנט מסננת, משקעים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.
אין דרישה.
Oil Or Fuel Filters For Internal Combustion Engines
Engines and Engine Parts (carburetors, Pistons, Rings, and Valves)
Oil Or Fuel Filters For Internal Combustion Engines
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
07/16 | 03/18 | 01/20 |
---|---|---|
389.00 | 408.00 | 216.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
32.50 and 45.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2-01 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2-01 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2-01 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2-01 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
AM107423 | 2 | ZZ | 5 | 0XWZ3 |
LF3614 | 2 | ZZ | B | 33457 |
PH4967 | 2 | ZZ | B | 5H470 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |