דגם או מק"ט: 1106124
אודות מוצר זה
יחידת זרם חילופין , 10KW, 240V, 60HZ, מתח נייד
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
גנרטור המיועד בעיקר להיות מותקן על מנוע בעירה פנימית, ולהיות מונע על ידי המנוע כדי לשמור על הסוללה במצב טעון. עשוי גם לספק זרם למערכת ההצתה של המנוע ו/או לציוד חשמלי המחובר למעגל הסוללה. כולל גנרטורים בזרם חילופין המיועדים לשימוש עם מיישר. לא כולל את הגנרטור העיקרי של "יצירת סטים". עבור גנרטורים שתוכננו במיוחד לשימוש מטוסים ואינם מורכבים על המנוע, ראה גנרטור, זרם ישיר.
Generators For Internal Combustion Engines, Nesoi
Engines and Engine Parts (carburetors, Pistons, Rings, and Valves)
Outs, Etc. Ignition Internal Combustion Engines; Generators and Cut Ignition Or Compression Electrical Ignition Or Starting Equipment Used For Spark
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
8,670.00 and 10,837.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
1106124 | 2 | ZZ | 4 | 1TV11 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |