דגם או מק"ט: G772512-1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מכשיר העברת כוח עצמאי שנועד להמיר אנרגיה חשמלית לכוח מכני מבוקר, בצורה של תנועה מכנית ליניארית (קו ישר). מורכב מנוע(ים) חשמליים, תיבות הילוכים, ברגים, מתגי הגבלה ואביזרים כגון הדרושים להעברה ומיקום ספציפיים של רכיבים אחרים. לא כולל צילינדרים וברגים הידראוליים ופנאומטיים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
מיכל, שקית חסינת אדים, אטומה, מיכל.
A-a-59136, חומר ריפוד, תא סגור, קרש קצף.
אין דרישה.
Internal Combustion Engine Parts, Nesoi
Engines and Engine Parts (carburetors, Pistons, Rings, and Valves)
Parts Of Electrical Ignition Or Starting Equipment For Internal Combustion Engines; Parts Of Generators and Cut Outs Used With Those Engines
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
9,360.40 and 12,034.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | G2151X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | G2151X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | G2151X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | G2151X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | FGZ |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | PD8---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FGZ |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | PD8---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
G772512-1 | 2 | ZZ | 5 | 49956 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |