דגם או מק"ט: A001 2511A
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2590-01-325-2333 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-325-2334 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2520-01-325-3336 | Clutch Disk Parts Kit |
NSN 2520-01-325-3346 | Friction Clutch Assembly |
NSN 2590-01-325-3373 | Cable Reel |
NSN 2590-01-325-3378 | Push-pull Control Assembly |
NSN 3020-01-325-4771 | Helical Gear |
NSN 2590-01-325-6353 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-325-6354 | Vehicular Components Bracket |
NSN 4720-01-325-6364 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-325-6365 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2530-01-325-6380 | Pivoting Wheel Spindle Arm |
NSN 2530-01-325-6382 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2520-01-325-6402 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 2530-01-325-6409 | Steering Tie Rod |
NSN 4810-01-325-8157 | Solenoid Valve |
NSN 2520-01-326-4560 | Constant Ve Drive Shaft Assembly |
NSN 3040-01-326-4569 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2520-01-326-4618 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 3040-01-326-4619 | Nonvehicular Propeller Shaft |
NSN 2590-01-326-4621 | Push-pull Control Assembly |
NSN 2530-01-326-4646 | Nondriving Vehicular Axle |
NSN 2530-01-326-9181 | Brake Slack Adjuster |
NSN 2510-01-327-1174 | Vehicle Spring Hanger |
NSN 4720-01-327-1848 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2530-01-327-2086 | Brake Drum |
NSN 4810-01-327-4587 | Hydraulic Servovalve |
NSN 2520-01-327-9937 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 2520-01-327-9938 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 2590-01-327-9954 | Hydraulic System Oil Tank |
NSN 3020-01-329-1443 | Bevel Gear |
NSN 3020-01-329-1444 | Bevel Gear |
NSN 2510-01-329-5042 | Vehicle Spring Hanger |
NSN 2510-01-329-5043 | Vehicle Spring Hanger |
NSN 2530-01-329-5086 | Brake Slack Adjuster |
גנרטור המיועד בעיקר להיות מותקן על מנוע בעירה פנימית, ולהיות מונע על ידי המנוע כדי לשמור על הסוללה במצב טעון. עשוי גם לספק זרם למערכת ההצתה של המנוע ו/או לציוד חשמלי המחובר למעגל הסוללה. כולל גנרטורים בזרם חילופין המיועדים לשימוש עם מיישר. לא כולל את הגנרטור העיקרי של "יצירת סטים". עבור גנרטורים שתוכננו במיוחד לשימוש מטוסים ואינם מורכבים על המנוע, ראה גנרטור, זרם ישיר.
Generators For Internal Combustion Engines, Nesoi
Engines and Engine Parts (carburetors, Pistons, Rings, and Valves)
Outs, Etc. Ignition Internal Combustion Engines; Generators and Cut Ignition Or Compression Electrical Ignition Or Starting Equipment Used For Spark
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,200.00 and 1,680.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | S9C |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9C----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | S9C |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9C----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21NAX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21NAX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21NAX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21NAX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
A001 2511A | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
A001 2511A | 9 | AX | E | 35510 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |