דגם או מק"ט: T204833
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2590-01-318-4232 | Spray Valve Assy |
NSN 4810-01-320-7299 | Valve Body |
NSN 4710-01-320-8072 | Metallic Bent Tube |
NSN 4710-01-320-8073 | Metallic Bent Tube |
NSN 2815-01-320-8892 | Diesel Engine Block Assembly |
NSN 2930-01-320-8900 | Engine Water Outlet |
NSN 2815-01-320-8920 | Engine Poppet Valve Rocker Cover |
NSN 2815-01-320-8934 | Exhaust Manifold |
NSN 6220-01-321-3295 | Indicator Light |
NSN 5935-01-321-4951 | Electrical Receptacle Connector |
NSN 5905-01-321-5000 | Thermal Resistor |
NSN 2930-01-321-5486 | Radiator Retainer |
NSN 2815-01-321-5505 | Intake Manifold |
NSN 2815-01-321-5523 | Internal Combustion Engin Piston |
NSN 4710-01-321-6373 | Metallic Bent Tube |
NSN 4710-01-321-6374 | Metallic Bent Tube |
NSN 2815-01-321-6466 | Engine Camshaft |
NSN 3020-01-321-6494 | Bevel Gear |
NSN 5945-01-321-7211 | Electromagnetic Relay |
NSN 2590-01-321-8095 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-321-8097 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2930-01-321-8283 | Axial Fan Impeller |
NSN 2815-01-321-8346 | Oil Pan |
NSN 2930-01-321-8350 | Engine Cooling System Pump |
NSN 2815-01-321-8352 | Flywheel Housing |
NSN 2990-01-321-8360 | Flywheel Housing Adapter |
NSN 2815-01-321-8361 | Diesel Engine Guard |
NSN 2815-01-321-8362 | Diesel Engine Guard |
NSN 2990-01-321-8491 | Exhaust Muffler |
NSN 2940-01-321-8492 | Intake Air Cleaner |
NSN 6220-01-321-9062 | Indicator Light |
NSN 6220-01-321-9147 | Lamp Guard |
NSN 3040-01-321-9993 | Control Cam |
NSN 3040-01-321-9994 | Control Cam |
NSN 3040-01-321-9997 | Spur Gearshaft |
מכשיר העברת כוח עצמאי שנועד להמיר אנרגיה חשמלית לכוח מכני מבוקר, בצורה של תנועה מכנית ליניארית (קו ישר). מורכב מנוע(ים) חשמליים, תיבות הילוכים, ברגים, מתגי הגבלה ואביזרים כגון הדרושים להעברה ומיקום ספציפיים של רכיבים אחרים. לא כולל צילינדרים וברגים הידראוליים ופנאומטיים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Internal Combustion Engine Parts, Nesoi
Engines and Engine Parts (carburetors, Pistons, Rings, and Valves)
Parts Of Electrical Ignition Or Starting Equipment For Internal Combustion Engines; Parts Of Generators and Cut Outs Used With Those Engines
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,873.15 and 2,622.41 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SU-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SU-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
T204833 | 2 | AX | E | 58791 |
T204833 | 2 | AX | A | 80195 |
T204833 | 2 | AX | E | 58791 |
T204833 | 2 | AX | A | 80195 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |