דגם או מק"ט: 10911018
מתנע מנוע חשמלי NSN 2920-00-911-5637. Starter, engine elec
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2920-00-089-3370 | Electrical Engine Star Parts Kit |
פריט המורכב מחשמלי, זרם ישיר, מנוע ורכיבים אינטגרליים ונלווים, שנועד בעיקר להניע מנוע בעירה פנימית, או מנוע טורבינת גז עד שהוא מתחיל לפעול בכוחות עצמו. עשוי לכלול מתקנים להפעלה ידנית או מכנית. לא כולל מנוע, מתנע מנוע, חשמלי; סטרטר, מנוע; מתנע, מנוע (כפי ששונה); ומתג, מתנע מנוע, חשמלי.
Generators For Internal Combustion Engines Starter Motors and Dual Purpose Starter
Engines and Engine Parts (carburetors, Pistons, Rings, and Valves)
Outs, Etc. Ignition Internal Combustion Engines; Generators and Cut Ignition Or Compression Electrical Ignition Or Starting Equipment Used For Spark
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,545.00 and 2,163.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9A----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9A----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21NTX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21NTX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21NTX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21NTX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
10911018 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
MS53011-2C | 1 | AZ | 3 | 96906 |
1113904 | 2 | ZZ | 3 | 1LW55 |
10911018 | 2 | AX | 3 | 02978 |
1113904 | 9 | AX | 3 | 16764 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |