דגם או מק"ט: 6890917
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 04/08/2024 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
אודות מוצר זה
1.1775 אינץ' מינימום, 1.838 אינץ' מקסימום O/A LG, 0.620 אינץ' מינימום, 0.625 אינץ' מקסימום OD שלב ראשון סוף ראשון, 0.335 אינץ' דקה שלב ראשון של LG, 0.810 אינץ' מינימום, 0.820 אינץ' מקסימום OD שלב רביעי סוף ראשון, 0.755 אינץ '. מינימום, 0.765 אינץ' מקסימום OD 5TH שלב 1 קצה, הקסדצימלי 1.008 אינץ '. מינימום, 1.046 אינץ' מרחק מרבי מקצה ראשון, 1.052 אינץ '. מינימום, 1.062 אינץ' W מרבי על פני שטוחות, 0.4375 אינץ'-20 UNF CLASS 3A THD קצה שני
זרבובית הזרקת דלק NSN 2915-01-039-4730. Fuel nozzle, c20
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
אוסטריה
אוסטריה
סלובניה
סלובניה
ברזיל
ברזיל
ספרד
ספרד
מלזיה
מלזיה
בלגיה
בלגיה
קנדה
קנדה
צרפת
צרפת
גרמניה
גרמניה
רפובליקת קוריאה
רפובליקת קוריאה
בריטניה
בריטניה
הפיליפינים
הפיליפינים
איטליה
איטליה
יוון
יוון
טורקיה
טורקיה אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מטרה כללית לא מחוממת.
Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.
אין דרישה.
Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)
Type Goods Parts For Military
Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
5,650.00 and 7,062.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | N32 |
| AAC: | V |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 7RGXAR9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
| SOS: | N32 |
| AAC: | V |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 7RGXAR9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
| SOS: | N32 |
| AAC: | V |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 7RGXAR9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
| SOS: | N32 |
| AAC: | V |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 7RGXAR9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
| SOS: | B17 |
| AAC: | V |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | H21BQX- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| SOS: | B17 |
| AAC: | V |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | H21BQX- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| SOS: | B17 |
| AAC: | V |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | H21BQX- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| SOS: | B17 |
| AAC: | V |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | H21BQX- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 6890917 | 2 | ZZ | 1 | 63005 |
| 6890917 | 2 | 9Z | 4 | 71934 |
| 5233333 | 2 | CT | 5 | 71934 |
| 23077086 | 2 | ZG | 3 | 63005 |
| 6890917 | 9 | CT | 1 | 73342 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||