2915-00-860-3736

מנוע טורבינה בקרת דלק ראשית שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 561100

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

NSN 2915-00-860-3736 גליון נתונים

MRC:
--
NIIN:
008603736
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2915-00-860-3736
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
A23900
MRC:
--
INC:
61547
MRC:
--
IMM:
CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

חלקים ורכיבים עבור Turbine Engine Main Fuel Control NSN 2915-00-860-3736 חלקים ורכיבים עבור יישום קצה זה.

NSN תיאור רכיב
NSN 2915-00-737-0963 Valve And Moulding
NSN 2915-00-737-8722 Lever Guide Cap
NSN 2915-00-737-9174 Derichment Signal System
NSN 5342-00-737-9189 Spring Retainer
NSN 2915-00-737-9192 Filter Valve
NSN 2915-00-737-9242 Lever Trunion
NSN 2915-00-737-9268 Pilot Valve Control Cam
NSN 2915-00-738-9189 Idle Adjusting Valve
NSN 2915-00-738-9191 Orfice Housing
NSN 2915-00-738-9260 Emergency Signal System

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
בריטניה בריטניה
MOE:
ZK
Rule:
ZK01
PICA:
ZK
DSOR:
User:
בריטניה בריטניה
MOE:
ZK
Rule:
ZK01
PICA:
ZK
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
23.5 X 23.5 X 21.0
חבילת משקל:
108.0000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
4294967295
OPI:
M
SPI No.:
8013215450
SPI Rev.:
SPC Mkg:
03
LVL_A:
E
LVL_B:
Q
LVL_C:
Q
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
BG
MOP:
DW
PKG:
ZZZ0
PRES MAT:
00
WRAP MAT:
FA
ICQ:
000
THK:
X
TOS:
A
UCL:
O

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) E

האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 03

שיטה 50.

סוג האחסון (TOS) A

מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.

אופן השימור (MOP) DW

יש לשמור בשיטה 52 באופן הבא: יש לנקות, לעטוף, לחסום ולסתום את הפריט בקרטון פנימי המיוצר בהתאם לתקן astm-d5118, class domestic. חומר מחסום mil-prf-131, אטום כנדרש, ישמש סביב המיכל הראשון. הריפוד, שיפורט בקוד הריפוד ובעובי הנדרש להגנה נאותה על הפריט, יוצב בין המחסום לבין המיכל החיצוני.

חומר כרית (CUSH) BG

A-a-1898, דרגה ii, ריפוד תאית עמיד במים.

חומר שימור (PRES_MAT) 00

אין דרישה.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8411997050
NAICS:
336412
שיעור סיום שימוש:
50020
SITC:
71499
USDA:
1
HITECH:
8

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8411997050

Parts Of Gas Turbine Aircraft Engines, Other Than For Use In Civil Aircraft

קוד סיום שימוש 50020

Engines and Turbines For Military Aircraft

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71499

Parts For Gas Turbines, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
127600
NMF תיאור:
Pumps Circ/fuel I/c Eng
UFC:
64730
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
594
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 594

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 37,696.40 and 48,466.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: I
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RENAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: I
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RENAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: I
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RENAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: I
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RENAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא