דגם או מק"ט: RE505358
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 11/28/2022 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5985-00-285-3387 | Variable Attenuator |
NSN 4730-00-393-4425 | Steam Trap Parts Kit |
NSN 5315-00-395-0259 | Machine Key |
NSN 6625-00-490-6785 | Radio Test Set |
NSN 5310-00-630-2383 | Hexagon Self-locking Nut |
NSN 5985-00-724-4892 | Antenna Elevator Drive |
NSN 5995-00-732-2882 | Branche Electrical Cord Assembly |
NSN 5945-01-010-5911 | Contactor |
NSN 5945-01-010-5913 | Bridge Assembly-movable |
NSN 5945-01-010-5914 | Operator Auxiliary Switch |
NSN 5945-01-010-5915 | Operator Auxiliary Switch |
NSN 5945-01-010-5917 | Frame And Core Assembly |
NSN 5945-01-010-5920 | Movable Core And Rod Assembly |
NSN 2815-01-026-7069 | Engine Piston Assembly Parts Kit |
NSN 3010-01-033-5619 | Speed Decreaser Gear Assembly |
NSN 5985-01-046-7363 | Antenna Subassembly |
NSN 5895-01-057-3416 | Data Entry Keyboard |
NSN 6150-01-065-9672 | Conductor Bus |
NSN 5915-01-089-0492 | Band Pass Filter |
NSN 5915-01-089-0493 | Band Pass Filter |
NSN 6625-01-090-1153 | Digital Display Indicator |
NSN 5998-01-100-3333 | Circuit Card Assembly |
NSN 4920-01-109-0146 | Template Repair Kit |
NSN 7025-01-122-9986 | Display Unit |
NSN 5998-01-123-3203 | Circuit Card Assembly |
NSN 5962-01-140-2281 | Linear Microcircuit |
NSN 6150-01-141-5863 | Electrical Lead |
NSN 6150-01-141-5865 | Electrical Lead |
NSN 8140-01-184-0802 | M Shipping And Storage Container |
NSN 5961-01-199-0960 | Tv-pac |
NSN 5895-01-246-0025 | Data Entry Keyboard |
NSN 4820-01-264-4782 | Valve Piston |
NSN 6210-01-269-5323 | Lighting Fixture |
NSN 5865-01-281-3115 | Oscillator Assembly Cam |
NSN 5925-01-283-3283 | Circuit Breaker |
התקן שתוכנן במיוחד כדי (1) להגביר את הלחץ של, (2) למדוד את הכמות של, (3) לשלוט בחלוקת הדלק הנוזלי המתקבל במישרין או בעקיפין מהמיכל, הדלק, המנוע לצינורות כניסת האוויר הבודדים או לתאי הבעירה של מנועי בנזין או דיזל.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית חסינת אדים, אטומה.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Parts Of Engines and Motors, Nesoi
Industrial Engines
Parts Of Reaction Engines (except Turbojet), Linear Acting Hydraulic and Pneumatic Power Engines and Motors, and Parts Of Engines and Motors N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
08/17 | 09/17 | 10/17 | 11/17 | 12/17 | 01/18 | 02/18 | 04/18 | 05/18 | 06/18 | 07/18 | 08/18 | 10/18 | 11/18 | 12/18 | 10/18 | 11/18 | 12/18 | 01/19 | 02/19 | 03/19 | 04/19 | 06/19 | 07/19 | 08/19 | 09/19 | 10/19 | 11/19 | 12/19 | 01/20 | 03/20 | 06/20 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21.00 | 14.00 | 14.00 | 21.00 | 14.00 | 24.00 | 14.00 | 24.00 | 14.00 | 24.00 | 15.00 | 24.00 | 14.00 | 14.00 | 14.00 | 22.00 | 19.00 | 19.00 | 14.00 | 27.00 | 20.00 | 21.00 | 22.00 | 22.00 | 23.00 | 23.00 | 32.00 | 23.00 | 23.00 | 23.00 | 14.00 | 14.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,389.14 and 4,236.43 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22VFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22VFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22VFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22VFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
RE505358 | 2 | ZZ | 2 | 66836 |
05672 | 2 | ZZ | 2 | 84760 |
RE505358 | 2 | ZZ | 2 | 66836 |
05672 | 2 | ZZ | 2 | 84760 |
RE505358 | 2 | ZZ | 2 | 66836 |
05672 | 2 | ZZ | 2 | 84760 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |