דגם או מק"ט: 23090161
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50.
מטרה כללית לא מחוממת.
יש לשמור בשיטה 52 באופן הבא: יש לנקות, לעטוף, לחסום ולסתום את הפריט בקרטון פנימי המיוצר בהתאם לתקן astm-d5118, class domestic. חומר מחסום mil-prf-131, אטום כנדרש, ישמש סביב המיכל הראשון. הריפוד, שיפורט בקוד הריפוד ובעובי הנדרש להגנה נאותה על הפריט, יוצב בין המחסום לבין המיכל החיצוני.
A-a-1898, דרגה ii, ריפוד תאית עמיד במים.
Mil-prf-6081, שמן סיכה, מנוע סילון, כיתה 1010.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
725,380.60 and 932,632.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | FLZ |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | --SVN-P |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | --SVN-P |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 0RCLAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 0RCLAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 0RCLAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 0RCLAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
23090161 | 2 | KE | 5 | 1E0F1 |
23090161 UID COMPLIANCE | 2 | KE | 5 | 1E0F1 |
23090162 | 2 | KE | 5 | 1E0F1 |
23084352 | 2 | KE | 5 | 1E0F1 |
NSN SPECIFIC V-22 AE1107C ENGINE | 2 | KE | 5 | 1E0F1 |
23070067 | 9 | KE | 5 | 1E0F1 |
23090161 | 2 | KE | 5 | 1E0F1 |
23090161 UID COMPLIANCE | 2 | KE | 5 | 1E0F1 |
23090162 | 2 | KE | 5 | 1E0F1 |
23084352 | 2 | KE | 5 | 1E0F1 |
NSN SPECIFIC V-22 AE1107C ENGINE | 2 | KE | 5 | 1E0F1 |
23070067 | 9 | KE | 5 | 1E0F1 |
23090161 | 2 | KE | 6 | 63005 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |