דגם או מק"ט: 2830.3730.036
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2805-01-323-4357 | Engine Oil Pump Assembly |
NSN 4320-01-323-5114 | Reciprocating Pump Parts Kit |
NSN 4320-01-323-5128 | Rotary Pump Thrust Plate |
NSN 4320-01-323-5149 | Liquid Pump Housing |
NSN 4320-01-323-5157 | Pump-motor Hydraulic Cover |
NSN 2520-01-323-5940 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2520-01-323-5941 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2815-01-323-5942 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2990-01-323-5953 | Exhaust Pipe Connector |
NSN 2930-01-323-5959 | Radiator Fan Shroud |
NSN 2510-01-323-5966 | Vehicular Body Panel |
NSN 2815-01-323-5968 | Diesel Engine Guard |
NSN 2815-01-323-5992 | Engine Crankshaft |
NSN 2815-01-323-5993 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 3040-01-323-5994 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2815-01-323-5995 | Engine Poppet Valve Rocker Arm |
NSN 3020-01-323-5998 | Mechanical Drive Guard |
NSN 3020-01-323-6006 | Spur Gear |
NSN 4320-01-323-6028 | Hydraulic Motor |
NSN 2990-01-323-6030 | Exhaust Muffler |
NSN 2815-01-323-6038 | Internal Combustion Engin Piston |
NSN 2815-01-323-6039 | Valve Stem Guide |
NSN 2805-01-323-6040 | Valve Stem Guide |
NSN 2815-01-323-6043 | Engine Poppet Valve Push Rod |
NSN 2815-01-323-6044 | Valve Tappet Adjusting Screw |
NSN 2530-01-323-6048 | Pneumatic Tire Wheel |
NSN 2540-01-323-6051 | Vehicular Splash Guard |
NSN 5430-01-323-6052 | Liquid Storage Tank |
NSN 4320-01-323-7364 | Hydraulic Motor-pump Head |
NSN 4320-01-323-7481 | Liquid Pump Housing |
NSN 2815-01-323-7633 | Diesel Engine |
NSN 3040-01-323-7646 | Rigid Connecting Link |
NSN 2510-01-323-8677 | Engine Mount Bracket |
NSN 2990-01-323-9508 | Remote Control Assembly |
NSN 2815-01-324-0765 | Valve Spring Retainer Lock |
מסנן בעל חיבורי כניסה ויציאה ומיועד לחיבור בצינור, צינור או צינור. להתקני סינון מבוססי ספין און עם מעטפת חיצונית אינטגרלית, ראה filter element, fluid. לא כולל מזגן.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Parts Of Engines and Motors, Nesoi
Industrial Engines
Parts Of Reaction Engines (except Turbojet), Linear Acting Hydraulic and Pneumatic Power Engines and Motors, and Parts Of Engines and Motors N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
435.00 and 609.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2830.3730.036 | 2 | AX | 5 | 2X179 |
2830.3730.036 | 2 | AX | 6 | 5X475 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |